دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

332. از اینجای زندگی به بعد

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۷ ب.ظ

این که عقب میفتم و میخوام از روزای گذشته بنویسم منو بیشتر تنبل میکنه و ناراحت. پس از اینجای زندگی به بعد می نویسم....

اول عکس اتاقم یا بهتر بگم اتاقمون ببینید :) اینم اتاق ما :) یه کم تاریک افتاده ببخشید.....امروز هم اتاقی ام نبود تازه فهمیدم چقدر بهش عادت کردم. اینقدر دلگیر بود هیچ کاری نکردم همش عین افسرده ها نشسته بودم تو اتاق :/ البته هم اتاقی جدید مزایای زیادی داره اول اینکه مسئول بهداشت و یک اشاره اش کافیه خدمه ها سر تمیز کردن اتاق ما دعواشون بشه و 10 دقیقه بعد اتاقمون برق بزنه :) یکی دیگه اش هم آینه دار شدن اتاقمونه :/ امروز ظهر که داشتم میومدم خونه خودم دیدم که چقدر زشت و بهم ریخته شدم و بیشتر آقای مهندس بودم تا خانوم مهندس! نتیجه این شد که امروز رفتم آرایشگاه، الان خیلی حس خوبی دارم چه وضعی بود :) 

یه چیزی میخوام بگم که از گفتنش متنفرم! این ماهم بچه دار نشدم، برم دکتر؟؟؟ تنها کسی که از این وضع خیلی راضی و خوشحال و دلش نمیخواد شرایط تغییر کنه همسر جانه!!!امروز مامان زنگ زد و پرسید شما کاری نمیکنید :( دیروزم دوستم زنگ زد و یه کم از اینور اونور پرسید و بعدش گفت هنوز بچه دار نشدی؟؟

بعدا نوشت: شام قرار بریم خونه مادر شوهر :/ همسر نمیدونم چه اصراری داره ما زود بریم درحالی که اونا همیشه خیلی دیر میان خونه ما، خیلیییی ها اینقد که دیگه حال مهمونی نداریم! حتی شده 1 ساعت بعد افطار وقتی افطاری دعوتن :/ منم گفتم زوده من زود نمیام!! همینه که هست. جالبیش اینه که من هیچ وقت نمیگم دیر اومدین میگم خوش اومدین ولی اونا همیشه طلبکارن :/

۹۵/۱۰/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

این بچه دار نشدن رو واسه خودت درد نکن. هر کی پرسید بگو هنوز قسمت نشده!   این سوال یکم عجیبه که می پرسند: در تلاشید یا نه؟!
پاسخ:
نمیخوام کسی بگه من بچه دار نمیشم :(
مردم خیلی فضولن
ای جونم اتاقتون مثه اتاق من و همکارم میزامون روبروی همه:)
خداروشکر که شوشوجان ناراحت این قضیه نیس!اگر او اشتیاق نشون میداد و خدا قسمت نمیکرد سختیش بیشتر بود!
من مدتی قبل بارداریم روش های طب سنتی رو پیش گرفدم!
به سفارش یکی از اون دکترا تا تونستم غذاهایی که توش  نخود داشت دادم به شوشو البته خودمم خوردم!
مثه فلافل و اش و این حرفا.....


پاسخ:
چه جالب نشنیده بودم تاحالا برم تو کار فلافل 😊
میز سمت چپی واسه شماست دیگه؟
پاسخ:
بله اون که یه میز کوچیک دیگه هم کنارشه واسه کارای فنی ام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">