دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

236. دکترای بامزه

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

چند وقته چتدتا دکتر خیلی اذیتم کردن . یه موردش زوج  چشم پزشکمون بودن که حدسم درموردشون درست بود خیلی صفر بودن ولی الان راه افتادن.اون اولا به هرچی قرار بود دست بزنن منو صدا میکردن و میگفتم این خرابه یکی برامون بخرید :) تصورشون چی بود از بیمارستان ما؟؟؟؟ بعد راهنمای دستگاه میخواستن من از هرکدوم که حدود 100 صفحه زبان اصلی براشون رو تلگرام فرستادم. یه روز میگفتن میکروسکوپ موقع عمل حرکت میکنه! ما که هرکاریش کردیم حرکت نکرد من که چشمام دراومد اینقدر بهش فشار آوردم. بعد بهش گفتم بیا خودت با نمایندشون حرف بزن من هرچی میگم متوجه نمیشن. اینقد مرد استرس گرفته بود پشت تلفن نمیتونست حرف بزنه کاملا عصبی شده بود. بعدا پذیرفت مشکلی نداره.دو هفته پیش بعداز ظهر زنگ زدن که لنزومتر خرابه پاشو بیا ! گفتم دوتا داریم از اون یکی استفاده کنید. فرداش رفتم درمانگاه اولین بار بود پشت این دستگاه مینشستم هنوزم نمیدونم کارش چیه واقعا دو سه تا از این درجه هاشو یه کم چرخوندم درست شد. یعنی درواقع اصلا خراب نبود بلد نبودن تنظیمش کنن :/ این هفته حتی وقت نکردم برم براشون توضیح بدم خودشون هم خبری ازشون نبود. هوررررااااا از وقتی اومدن همچین هفته ای نداشتم.

راستش من خیلی لباس پوشیدن برام مهمه خودمم شاید زیادی خرج لباس میکنم ولی به نظرم آیتم خیلی مهمیه!همیشه به لباس پوشیدن آدما خیلی دقت میکنم! مثلا این زوج چشم پزشک مسلما درآمد خوبی دارن چون عمل هم انجام میدن و من از کارانه های نجومیشون خبر دارم ولی اون روز که پیششون بودم و به خانوم دکتر دقت کردم یه کفش کوهنوردی cat  گنده پاش بود 0_0 با شلوار گشاد و کاپشن بادی گنده صورتی .... خدایی در جایگاه یه خانوم دکتر ناامیدم کرد. خانوم دکتر قبلی مجرد و قد بلند بود با چشمای درشت که خیلی ساده میپوشید همیشه مانتو بلند ساده و کفش اسپرت جمع و جور.عاشق تیپ و قیافش بودم اینقدر آروم و متین بود با آرامش همیشه کارشو انجام میداد چندبار توی بحران (دقت کنید بحران) منو خواست و با همون آرامش مشکل توضیخ داد و تا حد امکان خودشم راهنمایی ام میکرد و راه حل میداد و مشکلاتش هم حل میشد به تبع! از تیپ آقای دکتر چیزی نمیگم ولی تو همون مایه های کوهنوردی بود..هم از بچه های اتاق عمل و هم از درمانگاه شنیدم که همیشه مرد زود خسته و عصبانی میشه حتی سر عمل, بعد خانومش میره دلداریش میده آرومش میکنه وای اینقدر خندیدم نمیدونم چرا! حالا امروز فهمیدم نی نی شون هم تو راهه! چه شود خخخخخخخ

حالا اصل جریانی که درمورد دکترا شروع کردم به نوشتم اصلا این بود، امروز پیجم کردن سونوگرافی.... خانوم دکتر اونجا هم خیلی نازه....عینکی و دندون خرگوشی و همیشه با صدای نازکش تند تند باهات حرف میزنه، حتی یه سلام علیک سادش هم پر از لبخند و تند تند حرف زدنه... رفتم اونجا مثل همیشه تند تند با همون صدای نازکش توضیخ میده : خانوم مهندس من نمیدونم چی شد این صفحه رو باز میکنم این اندازه ها رو بگیرم با این دکمه باید بالا پایینش کنم فلان فلان فلان فلان........ نتیجه این همه صحبتش که خیلی هاشو من نفهمیدم ، به نظر من این بود که صفحه تاچ مانیتور کار نمیکنه!گفتم منظورتون همینه؟ گفت: بله بله یعنی میشه موقع تمیز کزدن دکمه ای چیزی زده باشیم؟یا خراب شده باشه؟ اگه خراب بشه چی میشه/ خیلی بد میشه؟

گفتم چیزی نمیشه هنوز گارانتی داره نگران نباشید. الانم به نظرم هنگ کرده یه خاموش روشن بکنیم احتمالا درست میشه! و شد :)

در حین روشن خاموش شدن هم باز تند تند داشت از دستگاه و کیفیتش تعریف میکرد که من بجای اینکه گوش بدم سعی میکردم این لبخند گندمو جمعش کنم.

۹۵/۱۰/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

بیچاره مریض هایى که میرن زیردست اینا براى جراحى
کور نشن خوبه

حتما صبحها قبل بیمارستان میرن کوه و فرصت تعویض لباس هم ندارن :))


کلا دندون خرگوشیا بامزه ن:)
پاسخ:
اتفاقا خیال همه از این یه قضیه راحته چون این همه فشار خودشون تحمل میکنن که بیشترین دقت واسه مریض بذارن... یا فکر میکنن شهر ما قطبه خخخخ آخه از اصفهان میان.
اوهوم منم دندون خرگوشیا رو دوست دارم :)
چقدر با نمک دکترها رو توصیف کردی. تا حالا به این فکر نکرده بودم که قسمتی از شخصیت دکترها پوششون است.
پاسخ:
کلا لباس میتونه شخصیت هرآدمی رو نشون بده
به نظرم تو دکتر خوشتیپی هستی :)
نمیدونم چرا ولی وقتی پوشش خانم دکتر رو توضیح میدادید فکر کردم شاید نی نی توی راه دارن! :)
که دکترا رو مسخره میکنید؟! :))
پاسخ:
معلوم خیلی ملموش توضیح دادم :)
اونا منو اذیت میکنن طوری نیست؟؟؟؟!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">