دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

346. ولوله

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ
توصیف دقیقی که میتونم از این روزها بکنم ولوله است. دقیقا یه ولوله افتاده جون همه که باورکردنی نیست. از صبح همه درحال بدو بدو، تایپ کنن، پرینت بگیرن، کپی بگیرن به یه عالمه آدم بدن، منم دیگه خودم روم نمیشه برم تو بخشا بهشون یه چیزی بدم. چون جمله مشترک همشون دقیقا همینه "وای توروخدا کاغذ دیگه نه!" میگم میدونم بخدا ولی منم مجبورم! بردهاشون دیگه جا نداره . و مسلما این حجم از دستورالعمل های تشریفاتی یاد نمیگیرن... یه جورایی حس میکنم همه کارامون بیهوده است. کارای اصلی خودم مونده و مجبورم یه عالمه کار بیهوده بکنم ولی خب تموم بشو هم نیستن :/ آموزش دادن بهشون هم خیلی سخته... باز اینا هم تمومی ندارن :/ دیروز عصر رفتم بیمارستان از 4 تا 6و نیم که اصلا نفهمیدم چطوری رفت.تا 7 هم رفتم یه بخش آموزش دادم و اومدم خونه. بدو بدو شام و نهار فردا رو درست کردم بعدشم ظرف شدم. امروز صبح ساعت 8 بیدار شدم :( با سزعت نور رفتم و انگشت هم نزدم :( یعنی چی میشه به نظرتون؟ تا ظهر تو شوک بودم هنوز! ولی فکر اینکه 1ساعت و نیم بیشتر خوابیدم خیلی خوبه!
امروز عصر نرفتم ولی فردا هم میرم. برنامم واسه این هفته یک روز درمیون و هفته دیگه هرروز. تا ان شالله بیان و ما راحت بشیم :/ هرچی که میخواد بشه!!
آقا دستام و انگشتام خیلی درد میکنه،واسه کار زیاد نه؟
۹۵/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

عرض کنم خدمتتوووون کههههه
آخییییییشششش













دفاع کردم:)


الان دیگه بیکار بیعار مى چرخیم
کمک خواستى در خدمتم :*
پاسخ:
وای چه کامنت خوبی
دعا کن منم زودتر بیام بنویسم آخیش اعتبار بخشی تموم شد!
میایى و مینویسى عزیزم
شاید باورتون نشه
ولى من پارسال این موقع مى گفتم زنده نمیمونم  تا روز دفاعمو ببینم :)))
پاسخ:
بازم میگم قشنگگگگ درکت میکنم
خداروشکر که تموم شد از تک تک لحظاتت لذت ببر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">