دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

350. کلاس پرماجرا

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ
درجریان هستید که چقدر از کلاس رفتنای اصفهان متنفرم؟ خیلی سختمه و اذیت میشم و تو 90 درصد مواقع هم محتوای کلاس ناامیدم کرده و اصلا ارزششو نداشته :/چند سری که به بهانه اعتبار بخشی میپیچونم کلاس هارو، سر این کلاس آخری سوتی دادم البته، یه کاری داشتم زنگ زدم معاونت رئیس بزرگ گوشی برداشت و خیلی خوشحال بامن سلام و علیک کرد. منم خوشحاللللل و ذوق زده که دارم باهاش حرف میزنم سراغ یکی از خانوم مهندسا رو گرفتم که با همون لحن شاد و خندانشون گفتن: نخیر نیستن امروز کلاسه، شما چرا نیومدین؟ منو میگی چشمام گرد شد و خندم رو لبم ماسید فهمیدم اینقدر شوتم که اصلا یادم نبود. گفتم ااا امروز بود؟ من نکه راهم دوره سختمه هر سری بیام در گیر کارای اعتبار بخشی هم بودم دیگه نشد! اونم با خنده گفت باشه باشه باشه! و ما گند زدیم :/
این هفته دوتا نامه اومد :/ یکی واسه امروز بود، یکی هم نوشته بود مسئول تجهیزات پزشکی یا دکتر داروخانه....به سوپروایزر آموزشی مون گفتم چهارشنبه رو که ولش کن اون یکی هم بگو خانوم دکتر بره. اون خوشش میاد از این کارا....اتفاقا به خانوم دکتر که گفته بودن کلی ذوق زده شده بود سریعا میخواست ثبت نام کنه. ظهر تلفن اتاقم زنگ خورد مدیر بود 0_0 گفت نامه این کلاس برای شما اومده چرا اسم خانوم دکتر نوشتن؟ گفتم خودم گفتم اگه خانوم دکتر دوست داره بره. مدیر گفت نه نوشته حضور شما الزامیه مگه شما ناظر تجهیزات مصرفی نیستی؟ گفتم بله :( گفت پس چرا نمیری؟ منم خیلی راحت گفتم : دلم نمیخواست برم خب! 0_0 مدیرمون خندش گرفت، گفت چی؟(خودمم خندم گرفته بود) گفتم باشه میرم.گفت خب نوشته الزامی باید برید! (قشنگ معلوم بود داره میخنده) گفتم چشم میرم باشه! هم اتاقی ام فقط با تعجب منو نگاه میکرد. گفت با مدیر حرف میزدی؟ گفتم آره خب دلم نمیخواد برم!
دوباره پایین دیدمش داشت به سوپر.ایزر آموزشی غر میزد که چرا اسم اون یکی نوشتی! خب تو نامه نوشته بود یا این یا اون! خودم رفتم گفتم آقای مدیر اول به من گفتن من خودم گفتم به خانوم دکتر بگین. درک نمیکرد نمیدونم چرا؟ بازم گفتم من خودم نمیخواستم برم :) دیگه دیدم قضیه داره بیخ پیدا میکنه نامه رو میزش بود زیر اسم خانوم دکتر اسم خودمم نوشتم!
تا رسیدیم به امروز که اولین کلاس بود..
۹۵/۱۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">