دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

356. برام دعا کنید

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ
امروز شنبه است روز موعود :)
همه از ساعت 7 اومدن، لباس تمیز و مرتب پوشیدن، اتیکت زدن و کاملا معلومه دیروز همه حمام بودن. اکثرا دیگه کاری نمیکنن هرکی هرکاری باید میکرده دیگه انجام داده.بجز هم اتاقی بنده خدای من که خدمه به حرفش گوش نمیدن و خیلی داره حرص میخوره ....اینجانب 5 شنبه و جمعه که تعطیل بود مثل بقیه تا بعدازظهر تو بیمارستان بودم. دیروز همه لباسام از جمله کفشمو انداختم تو ماشین لباسشوئی (تنبلم خودتونید) حموم رفتم، فیلم دیدم، استیج دیدم، چیپس و ماست خوردم و عین خرس خوابیدم. الانم خیلی شیک نشستم تا ارزیابا بیان :)
اگه دروغ نگم الان استرس دارم. ولی میدونم که موفق میشم. خیلییییییییییییییی موفق میشم. برام دعا کنید.
بعدا نوشت: ساعت نزدیک 4 و هنوز هیچ خبری نیست :/ صبح اون ارزیاب اصلی و مدیر و چندنفر دیگه درحال گشت و گذار تو بیمارستان از در اتاق من رد شدن و اومدن تو. آقاهه گفت آره اینا کارشون بیسته و چندتا سوال ازم پرسید و منم با انرژی شروع کردم به جواب دادن. بعدش میگه خب یکی دیگه میاد تورو اذیت میکنه :/
امروز بیکار ترین روز کاریمو تو 5ماهه گذشته داشتم.بهم گفتن اگه دوست داری برو کار داشتیم بهت زنگ میزنیم. ولی چون دوستام موندن منم موندم. دلیل دیگه ام هم اینکه بیان منو ارزیابی کنن تموم بشه بره پی کارش
۹۵/۱۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

۱۴ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۳۶ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
موفق باشین :)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">