دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

357.مجبورم آدرس عوض کنم

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ
در حال اسباب کشی ام. متاسفانه آدرس وبلاگم لو رفت اونم توی محل کار
کاملشو براتون مینویسمدوستای گلم یه راه ارتباطی بذارین تا بتونم آدرس جدید بهتون بدم
اینجا برام خیلی ارزشمنده واسه همین میخوام همه مطالبمو انتقال بدم
۹۵/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

سلام
اِ! چرا؟! :|
راههای ارتباطیِ من رو که بلدید دیگه؟! :)
پاسخ:
بله :)
ای وای چه بد.آدرستو برا منم بذار
عزیز من وبلاگ ندارم چطوزی ازت رمز بگیرم اینستا دارم میخوای اونجا بهم رمز بده 

پاسخ:
ایمیل لطفا
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۴۶ شـاهـ پـَری
لطفا برای منم آدرس بزارید :)
بابا کجا میری دختر من که وبلاگ ندارم چطوری دوباره پیدات کنم آخه 
پاسخ:
شاید نرم اصلا نمیدونم
ایمیل داری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">