دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

365. روز مرد

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

بعد از اینکه روز زن ما یه جمله هم نشنیدیم و بعد از اینکه 1 هفته به روی خودمان نیاوردیم و وقتی از سفر برگشتیم به همسر گفتیم که ناراحتیم از اینم موضوع :( و بعد از اینکه همسر مثلا از خودش ناراحت میشه دو روز با من قهره :/ تصمیم گرفتم روز مرد شرمنده اش کنم.

ولی هی یادم میفتاد که پارسال روز مرد با چه مشقتی سعی کردم نون خامه ای براش درست کنم و هدیه گرفتم واسش  انگیزمو از دست میدادم. دوباره یادم میومد قبل از عید آقا چندبار تو اینترنت عکس شلوار اسلش آدیداس می دید هی به من نشون میداد ببین چقد قشنگه من خیلی از اینا دوست دارم. ولی خب معمولا چون دلش نمیاد پول واسه لباس بده یه بار که رفتم اصفهان کلی گشتم و همون شلوار با قیمت نجومیش واسش خریدم فقط برای اینکه خوشحال بشه و کدورتهایی که خیلی بینمون پیش اومده از بین بره! ولی باز به خودم میگفتم نه اگه تو به روی خودت نیاری اونکه عین خیالش نیست تازه میشه واسش بهانه که دیگه اونم به روی خودش نیاره !

دوباره تو اون دعوای سیزده به در گفتم تو روز زن یه جمله هم به من نگفتی و با بی رحمی جواب شنیدم همینه که هست!

بالاخره که درونم چلنج (chalenge) بود که چیکار کنم  ولی دیگه خوب بودیم  باهم و بالاخره تصمیم گرفتم یه حرکتی بزنم. یه روز رفتم بیرون براش یه تی شرت خوب گرفتم.دوشنبه هم رفتم 3 تا شاخه گل رز گرفتم دوتا قرمز و یه دونه سفید.همسر شب نیومد تو، اومد دنبالم رفتیم خونه باباش اینا ،اونجا هم بد نبود..... شب که اومدیم تا ماشین بزنه تو رفتم شمع های رو دراور روشن کردم گل و هدیه هم همونجا بود. چراغ اتاقم خاموش کردم و اومدم تو هال. همسرم مطمئن بود که هیچ خبری نیست دیگه، فقط هی میگفت این بوی چیه؟ (بوی شمع ها رو میگفت) منم به روی خودم نیاوردم تا رفت تو اتاق و با چشمای گرد پر از ذوق اومد بیرون باورش نمیشد. تیشرت هم خیلی دوست داشت بهشم میومد ولی نمیدونم شرمنده شد یا نه :/

تجربه : گل خریدن صد برابر گل گرفتن مزه میده :)

عکس سورپرایزو میذارم براتون!!!!

اضافه شد : 

۹۶/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

بابا ایول داری!
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">