دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۶۹. این روزها

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ب.ظ

سرکار ابرو رنگ نکرده بودیم که کردیم :)

آقا یه دستگاه داره خیلی منو اذیت میکنه، امروز کلا در گیرش بودم حتی بعدظهر دعا کنید دیگه اوکی اوکی شده باشه، باشه؟ از ته دلتون دعا کنید .....

مرسی.

هم اتاقی جان همش ناراحته از زندگیش راضی نیست... نمیدونم چطوری باید دلداریش بدم یا راهنمایی اش کنم. داره یه فکرای خطرناکی میکنه، یه بچه ۳ ساله داره نگرانم براش.

۹۶/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۱ پشمآلِ پشمآلو
یه وقت مشاور براش بگیر بده دسش بگو این سری رو مهمون من
پاسخ:
آخه اینجا یه شهر خیلی کوچیکه زیادی همه همدیگرو میشناسن مشاورا هم فضول.
البته من خودم پیشنهاد مشاور بهش د ادم.
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۲۴ پشمآلِ پشمآلو
ی شهر نزدیکتون نیس در حد دو سه ساعت راه .. مثن ی مشاور اونجا بتونه بره؟
پاسخ:
چرا میتونه بره اصفهان دارم رو مخش کار میکنم :)
فک می کنم الان مشاوره های انلاین هم باشه ها
البته من برا کسی ندیدم ولی یکی دوبار تو نت دیدم. البته مطمئنا حضوری بهتره....
منم دارم به فکر مشاوره می افتم کلا تو سه ماه اخر یه ذره حساس شدم و بی انگیزه:(((
پاسخ:
باید ان یکی دوستمون که ازمون بزرگتره صحبت کنم اون مجبورش کنه!
مشاور و روانشناس رو یه شهر دیگه رفتن سخته. مخصوصا این که دیر به دیر می تونن وقت بدهند بس که سرشون شلوغه.
پاسخ:
آره حالا باید یه طوری کمکش کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">