دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۷۶. دعا کنید

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

خانوم کوچولو عجله داشته و ۱۸ روز زودتر دنیا اومده واسه همین هموز تو بیمارستانه. تو این شبا سر سفره افطار واسش دعا کنید که به سلامتی مرخص بشه و بیاد خونه!

۹۶/۰۳/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

نازی خانوم کوچولو
چشم دعا می کنیم
۱۸ روز چیزی نیس که
دختر جاری من ۴۰ روز زودتر دنیا اومد
اولش که  ۱۰ روزی موند بیمارستان
بعد هم که مرخص شد زردی اش شدت گرفت و دوباره ۵ روز دیگه بستری شد

الان یک دختر فرز و شیطونی شده که نگوووووو جیگلشوووو
این روزها میگذرن عزیزم
ولی خو بیشترین سختی مال مامان بچه س 
واقعا سخته این همه وقت اونم بعد زایمان که خود مادر نیاز به استراحت دارهمبمونه تو بیمارستان و ....
جاری من که حتی همونجا میرفت حموم و هر چی هم می گفتیم ما هستیم برو خونه یکی دو ساعت استراحت کن دلش راضی نمیشد
ایشالا که زود زود مرخص میشن و میان خونه شون خانوم خوشگله
پاسخ:
واقعا ما از دل مادرا خبر نداریم
دعا کنید به سلامتی مرخص بشه
به هر بچه ای متفاوته من دختر خواهرم 40 روز زودتر بدنیا اومد اصلنم توی دستگاه نرفت.
اگر 18 روز زودتر اومده باشه 37 هفته و 3 روزش بوده. این که خیلی خوبه چون تو هفته 38 بوده دیگه.
اصن خیلی از مادرایی رو که سزارین می کنن پایان هفته 38 سزارینشون می کنه دکتر.
من تقریبا 3 هفته از تاریخ هلیا عقب ترم ترس برم داشته که کوچولومون عجله نکنه.
دیروز بس که با استخوناش به استخونام سایید آآآآآآآآی دردم می اومد که می گفتم دیگه صبرش تموم شده..........
پاسخ:
سلام عزیزم نی نی ما ۳۶ هفته دنیا اومد
نگران نباش اصلا نی نی ما هم تو دستگاه نرفت مشکلش به خاطر دیابت مادرش بود‌.
ما منتظر عکس امیر حسینیم
مبارکههه عزیزم، برادرزاده خیلی شیرینه
نگران نباش به سلامتی زودتر مرخص میشه ایشالاا
نماز روزه هاتون قبول درگاه حق
پاسخ:
ممنون عزیزمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">