دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

383. جواب اعتبار بخشی

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

جواب اعتبار بخشی اومد بالاخره! بیمارستان ما دونمره کم آورد واسه 1 شدن و ما باز درجه 2 موندیم اما انگار میخوان چندتا واحد اعترتض بزنن تا بتونیم 1 بشیم که ان شالله میشیم. بالاترین نمره بیمارستان بهداشت حرفه ای 75 بعد تجهیزات پزشکی 74 بقیه 71 به پایین، میانگین بیمارستان 59 :)

بله بله میدونم دارید به من افتخار میکنید خخخخخ اما من واقعا حقمو نگرفتم اگه یه ارزیاب خوب و ماهر و حتی سخت گیر داشتم همه کارامو مو به مو چک میکرد بیشتر حال میکردم چون تلاشام دیده میشد حداقل نه مثل این ارزییاب خنگم که اصلا نمیدونم چطوری نمره داده :/ البته باز شانس آوردم کم نداده دستش درد نکنه.بازم از دیدن نمره ام ذوق زده شدم :) همون روز که جواب اومد یه جلسه فوری گذاشتن که تصمیم گیری بشه واسه چه واحدهایی اعتراض بزنن. مدیر به ترتیب نمره ها رو میخوند رسید به من گفت تجهیزات پزشکی هممممم 75، به نظر من خوبم دادن!!!! اعتراض نداره.

جانننننن!!!!!!!!!!!! خوبم دادن؟؟؟ از خداتم باشه من این نمره رو گرفتم میانگینتون رفت بالا به جای تشکرتونه؟؟؟؟ حداقل یه لبخندی آفرینی! والا همه واحدا 35 40 45 نهایت 60. تازه خوبممم دادن؟؟؟؟؟؟ خورد تو ذوقم و انگیزم رفت رو صفر! البته هرچند به خوبا هیچی نگفتن و انگار نه انگار وجود دارن، از خجالت نمره پایین ها خوب دراومدن!!!و برای یک سری واحدهای تنبل که از قضا حقوق و مزایای خوبی هم میگیرن توجیه های خوبی میاوردن که حالا طوری نیست یا اعتراض نمیزنیم چون اینا خیلی اها تلاش نیستن 0_0 بعد آدم بدبختی که کل زندگیشو گذاشته واسه اینا باید بازم بیشتر تلاش کنه چون اون زرنگه و بقیه تنبل!!!!!!!!!!! اینم سیستم اداری فوق العاده سالم ماست!

چی بگم والا حداقل نمرم خوب شد نمیتونن بهم غر بزنن. بازم خداروشکر.

۹۶/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

هیچ معلومه کجابیییییییییی؟
خو چرا خبری ازت نیست؟؟؟ دلمون تنگ شد
امیدوارم همگی خوب باشید
پاسخ:
اومدم من شرمنده تم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">