دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۸۴. کاراموز

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ب.ظ

سلامممم خانوم مهندس پرمشغله بالاخره اومد

البته پرمشغله دروغه چون بعدازظهرا همش یا دارم فیلم میبینم یا تو اینستاگرامم. پس حق دارین منو دعوا کنید دلایلم قابل توجیه نیست...

این روزها همش درحال بدو بدو بودم، شنبه کلاس آموزش برای پرسنل گذاشتم که برعکس انتظارم نیروهای جدید نیومدن و همه قدیمیا بودن پس نتیجه مطلوب نگرفتم ازش و اینکه برام کارآموز اومده اونم ۲ تا پسر‌‌‌ .... حالا من چیکار کنم با اینا؟؟ یکیشون از امروز اومد البته صبح اول وقت نامه معرفیشو دیدم تو کارتابلم که از معاونت زده بودن و دومی داره با اشنا بازی میاد و نمیدونم مسئولیتشو کی قراره قبول بکنه؟؟؟ هم حس خوبیه میشه رئیس بازی درآورد هم اینکه حس بدیه نکنه فکر کنن من هیچی حالیم نیست؟ یا کارم الکیه؟ یا هرچیز دیگه ای؟

این که امروز اومد کاردانی خونده حساب کردم دیدم ۱۹ سالشه😂😂😂 و تو کاردانی درسا خیلیییی کاربردی تر از کارشناسیه اونم وقتی هنرستان رفتی. حتما یه چیزایی بهتر بلده که میشه ازش یاد گرفت. البته شدیدا قصد ادامه تحصیل داره واسه کارشناسی و ارشد بعدم سربازی میشه ۶ سال بعد پس نمیتونه زیر آب منو بزنه.دومی کارشناسی و ترم ۶ اونم حداقل یه سال دیگه دانشگاه داره و خوبه!!! 

شاید چون تاحالا تجربشو نداشتم یه کم واسم عجیبه بیمارستانای اصفهان که همه هرسال چندتا کارآموز دارن.نمیدونم.

خلاصه آموزشاتم روز اول کاراموز داشتم جابه جایی ۲ تا میز بیش از ۵ بار دور تا دور اتاقه، تا تونستیم اتاق یه جوری بچینیم که جا واسه نشستن دو نفر حداقل پشت میز کارگاه باشه‌.😆 خب اینم جزئی از کاره آشنایی با واحد تجهیزات پزشکی! واسم دعا کنید 

طبق معمول قول میدم دختر خوبی بشم...

۹۶/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

چه عجب اومدی :/
هیچ عذری هم پذیرفته نیستا 
اما مهم اینه که نوشتی
من مطمئنم رئیس خوبی خواهی بود...تو هم دانش و هم تجربه خوبی داری
پس بیخودی نگران نباش
بعدم همه که قرار نیست همه چی بلد باشند، بسپر خودت رو به خدا و بروووو جلو
زود زود هم بیا لطفا
پاسخ:
وای مرسی از دلداریت
حتما زود مینویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">