دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

386. حال خوش

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

از اون شباست که حالم خوشه! خوش ها..... خیلی وقت بود اینقدر خوب نبودم...

اول اینکه آزمایشگاه پس از پشت سر گذاشتن 9 تا دستگاه خراب اونم پشت  هم بالاخره روی آرامش دید و منم کلی چیز یاد گرفتم و یاد گرفتم چطور مستقل بشم درمورد دستگاههای اونجا و هم ترسم ریخت و هم خیلی چیزا دستم اومد...

دوم اینکه زندگی کارآموز داشتن از چیزی که فکرشو میکردم خیلی بهتره، تنوع و هیجان کارم رفته بالا و وقتی ذوق زدگیشونو تو یادگیری میبینم خیلییی احساس مفید بودن میکنم. مخصوصا که مدام ازشون میشنوم که: چقد شما فعالید، چقد امروز خوب بود، همکلاسی هامون تو شیراز و اصفهان و فلان و فلان رفتن همش علافن کسی چیزی بهشون یاد نمیده! امروزم که یکیشون میگفت ما هرچی آشنا و فامیل تو بیمارستان داریم خیلی از شما تعریف میکنن میگن اخلاقتون عالیه(آیکون وای من چقدر خوشبختم)

سومیش که از همه مهم تره باشگاهه! بلهههه من میرم باشگاه، خیلی وقت بود احساس پوچی و یک تیکه گوشت بودن میکردم. فقط بخور و بخواب... هرروز فقط فیلم میدیدم و تو این فیلما میدیدم که خانوما هرروز صبح یه هندزفری میذارن تو گوششون و میدو ان، قشنگ بهشون حسرت میخوردم. چقد التماس همسر کنم یه پیاده روی کنیم اونم هفته ای 1 شب به زور... از اینکه عرقم درنمیومد حرصم درامده بود.یک بارم مامان پشت تلفن وقتی خودش تو راه باشگاه بود خیلی ملایم بهم گفت نمیخوای یه باشگاهی جایی بری!!! از اون ملایما که خودم تا تهشو خوندم.این شد که ما باشگاه برو شدیم اونم چی پیلاتس! سخته هااااا حرکتا سنگین ولی کیف میکنی از سر و کلت عرق میریزه و تک تک عضلاتت به تکاپو میفتن.از هفته اولش بهتون نمیگم که یه تو خواب چرخیدن با درد تمامی عضلات همراه بود.دیگه چه برسه به بلند شدن و نشستن و راه رفتن و پارچ آب برداشتن خخخخخ ولی از هفته دوم به بعد خیلی بهتر شد :) امروز دیگه عالی بود تقریبا بیشتر حرکات میزدم و مربی هم هی میگفت مرسی! مرسی! یه بارم گفت یاد بگیرین تازه اومده :) آخر سر که رفتم ازش خداحافظی کنم و خسته نباشید بگم گفت شما قبلا جایی کار کردید؟ گفتم نه همینجوری تیکه تیکه ایروبیک!

وای از ذوق دارم میمیرم. چقد خوبم من الان. البته خیلی خسته ام ولی همسرجان تو راهه بیاد برسه خونه با خیال راحت میخوابم.... خدایا شکرت...

دوستتون دارم دوستای گلم.

۹۶/۰۵/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

حالت خوبه خانوم مهندس عزیز؟
پاسخ:
سلام عزیز مهربونم بله حوبم
چقد بدم میاد
از چی بدت میاد؟ o.O
پاسخ:
یعنی چی؟
جواب کامنت اولی نوشتی چقدر بدم میاد!
پاسخ:
اره واقعا نمیدونم چی داشتم مینوشتم که وسطش ول شده
شما ببخشید عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">