دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

364. اولین برف

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ب.ظ

رفتم بیرون آشغالا رو بذارم دیدم داره برف میاد بالاخره تا الان ۱ قطره بارونم نداشتیم. اشکامو تازه جمع و جور کرده بودم درو که باز کردم یهو گفتم برفففف!!! بعد دوباره زدم زیر گریه. آشغالا رو گذاشتم و همون دم در چند دقیقه وایسادم برف تماشا کردم و گریه کردم‌‌‌....

۹۶/۰۹/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۴۳ نیــ روانا
چه جالب
مام امروز اولین برفمون بود
گریه چرا آخه؟؟:/
پاسخ:
به سلامتی عزیزممم
گریه چرا! برف خوبه که
پاسخ:
گریم از دلشکستگی بود
گریه چرااااا آخه؟ اصلا کجایی تو؟ امیدوارم خوب باشی
برف هم مبارکه
پاسخ:
مینویسمم
مرسی عزیزم
۱۷ آذر ۹۶ ، ۰۲:۰۳ پشمآلِ پشمآلو
الهییییی .. 
پاسخ:
مرسیییی
۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۶ جنابــــــــ دچار
اشک شوق بود یا اشک سپاس یا؟ :)
پاسخ:
اشک ناراحتی
ایشالا که حال دلت خوب بشه
پاسخ:
مرسی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">