دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

395. شاید معجزه

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

شایدم معجزه همون گریه زیر برف بود، شب که اومد و آیفون زد گفت میخوای بیای برف ببینی ؟ گفتم اره و رفتم. ناراحت بودم ولی رفتم‌ اومدیم تو عوض شده بود کلی ببخشید و من اعصابم ضعیفه و این حرفا. بازم مثل همیشه تموم شد. باید صبر کنیم ببینیم کی دوباره آتش فشان فوران میکنه و خراب میشه سرمون. فعلا که خوبیم خداروشکر

واسه کارم دعا کنید باز همه چی باهم قاطی شد

۹۶/۰۹/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

درست می شه همه چی
فقط سعی کن
آروم‌باش و آرامش خونه رو حفظ کن
تو می تونی خانوم مهندس
سرکار هم همینطور...می دونم زودی با خبرهای خوب میای
پاسخ:
مرسی ممنون
درست میشه ایشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">