دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۹۶. سفر دخترونه

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سفر که البته نمیشه گفت ولی چهارشنبه ظهر با دوست گلیم بعداز بیمارستان رفتیم اصفهان اونا اونجا ۱ واحد آپارتمان دارن واسه یه همچین مواقعی .. هم من لباس زمستونی میخواستم هم اون هردو هم تنها بودیم اینجوری شد که این برنامه ریخته شد. ۴ رسیدیم یه چایی خوردیم خوشگل کردیم و رفتیم بیرون از سرما نگم که استخوان سوز بود.. عصر اون روز خیلی ناامید کننده بود چون هم قیمتا سرسام آور بود هم لباسا خیلی زشت و کوتاه چندتا پوشیدم همش احساس ترکیدن داشتم توشون و شبیه خرس قطبی میشدم. بابا من خیلی چاق شده باشم ۱ سایز زیاد شدم قدیما اینقدر مشکل نداشتم. بماند که نه جنس داشتن نه مدل. خلاصه که شب اول ناامید کننده بود حدود ۱۰ شب برگشتیم اول واسه فردا صبحمون صبحانه و برای شب زنده داریمون هله هوله خریدیم . ولی وقتی رسیدیم خودمون پتو پیچ کردیم و چسبیدیم به شوفاژ ، چایی خورده نخورده بیهوش شدیم. مثلا ما از ۶ صبحش بیدار بودیم سرکار رفته بودیم ۱ ساعت و نیم تو جاده بودیم و ۵ ساعت درحال پاساژ گردی با چه انگیزه ای میخواستیم شب زنده داری کنیم؟

فردا صبحش همه چی بهتر بود اول از همه نور بود و هوا آفتابی و خوب مثل شب قبلش دلگیر نبود. دوم اینکه رفتیم یه جای دیگه که حداقل از ۴ تا مدل خوشمون میومد و میتونستیم انتخاب کنیم. بالاخره من یه کاپشن خریدم ۱۶۰ خودم راضیم هم دوسش دارم هم قیمتش مناسب بود. ولخرجی نکردم فقط همین! بازم کم میارم هرکاری میکنم . طوری نیست هرچی بیشتر سخت بگیرم به خودم بهتر. خلاصه که بعداز ظهرم برگشتیم و تا رسیدیم شد ۶. ۱ ساعت بعدشم من رفتم خونه مادرشوهر مهمونی، بعدش دور دور حالا خونه در حال بیهوش شدن. خدایا شکرت که جمعه ها رو آفریدی😘

۹۶/۰۹/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

به به همیشه به گردش
چه کار خوبی کردی
تو روحیه آدم خیلی تاثیر می زاره. همسرجان تنها موندن؟؟ این تنها موندن هم یه جورایی برای هر دو طرف گاهی خوبه.
زود زود بیا
چرا دیگه از اتفاقات بیمارستان نمی گی؟؟؟ من عاشق تعریف کردنهات بودم
پاسخ:
اره اتفاقا واسه همسر جان هم خوب بود خودشم استقبال کرد
راست میگی ؟ فکر میکردم حوصلتون سر میره از بیمارستان میگم. آخجون باز مینویسم
۲۴ آذر ۹۶ ، ۰۷:۵۰ نیــ روانا
خوب بوده که
سفر مجردی ی روزشم ی روزه
کاپشن نو مبارک:)
پاسخ:
اره واقعا عالیه هرچقدرم کم باشه
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">