دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۹۸. مامان شدم

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ب.ظ

تیتر خودش گویای همه چیز هست؟؟ 

بعد از اون همه ناامیدی و حرص خوردن و ناراحت شدن از حرف مردم. درست تو لحظه هایی که توکل کرده بودم به خدا و فهمیده بودم فقط خودم و همسر مهمیم و خواست خدا، درست وقتی که اصلا خیلی وقت بود این قضیه رو فراموش کرده بودم حتی، غافلگیر شدیم. چه غافلگیریییی

۱ هفته است منتظر عادت ماهانه ام بودم و مطلقا انتظار همچین چیزی نداشتم.دیشب باهمسر بیرون بودیم گفت برو یه تست بگیر خیالت راحت بشه‌. شوخی شوخی رفتم تو داروخونه و ۳ تا تست گرفتم. شب تست گرفتم و درجا دوتا خط پررنگ.... اصلا باورم نمیشد اینقد شوکه شدم که وقتی اومدم تو هال تمام بدنم میلرزید حتی دندونام میخورد بهم. شوک کامل.. همسر واقعااا خیلی خوب برخورد کرد . خیلیی خوب منو آروم کرد و خودش خوشحال شد. صبح دوباره تست گرفتم و باز همونطوری رفتم سرکار با دوست گلی که رفتیم سفر مجردی حرف زدم و گفت اینا فایده نداره یه ازمایش خون بده خیالت راحت بشه. ساعت ۱۱ پاس گرفتیم باهم رفتیم یه آزمایشگاه خصوصی دوست ندارم فعلا کسی از بیمارستان بفهمه. گفت ۲ بیا من که تا ۲ بشه مردم بعدم رفتیم گفت نه ۲ و نیم. دیگه با همسر وایسادیم تا آماده شد. بتا بالای ۱۰۰۰ چه مثبتی..‌‌ خودم هنوز تو شوکم چون احساس خاصی هم ندارم شاید واسه همونه باورم نشده. مرسی از همه دوستایی که واسم دعا کردند. مطمئنا خدا صدای شما رو شنیده. 

الان همسر جان زنگ زده میگه کوچولو چطوره😂😂😂

۹۶/۰۹/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۸)

مبارک باشه 
ان شاالله هر چی خیرتون هست
پاسخ:
خیلییی ممنون
عزیزم... خیلی مبارک باشه. خیلی خوشحال شدم برات. همیشه تو فکرت بودم. انشالله به سلامتی و خوشی این دوران رو طی کنی ^_^
پاسخ:
مرسی گلم
میدونم به فکرم بودی 
ان شالله خبرای خوش از وبلاگ شما
۲۸ آذر ۹۶ ، ۲۱:۳۱ نیــ روانا
ای جاااااااانم
چه قدر اینجا پر شد از خبرای خوب یهویی
مبااااارکه عزیز دلم
اصلا عنوان رو دیدم با کله پریدم تو وبلاگت
بچه مون خوش قدمه ها
تا داشته شکل میگرفته مامانیش تقدیر شده
ببین دیگه بیاد چه روزی و برکتی با خودش میاره تو زندگیتون
از ته قلبم خوشحال شدم 
خیییلی زیاد تبریک میگم
خوبه حال کوچولومون حالا؟
پاسخ:
مرسییییی اره کوچولو خیلی خوشقدم بود تاحالا
اره فعلا که جفتمون خیلی خوبیم😍
۲۸ آذر ۹۶ ، ۲۲:۳۳ پشمآلِ پشمآلو
عزیززززززم مبارکهههههه ^_^
از حس و حال مامان شدنت مطلب زیاد بذاراااا
پاسخ:
مرسی عزیزممم
فعلا که حسی نیست خخخخ
ولی حتما میام مینویسم
عزیزم مبارک باشه
ایشالا به سلامتی
واییییییی چه غافلگیری شیرینی
قدمش خیر ایشالا براتون
ولی می گما قبلا که مامان نبودی نمی ادمدی بنویسی الان دیگه حتماااااا می ری و پیدات نمی شه (ویرگول ناراحت)
پاسخ:
مرسی عزیزمم.نه قول میدم دختر خوبی میشم و میلم
عزیزززم انقد خوشحال شدم از ته دلم که خواب از سرم پرید (اینجا نصف شبه). خیلییی تبریک میگم مامان کوچولووو. هم نی نی دار شدنت رو هم تقدیری که سررکار ازت شده. امیدوارم ازین ببعد زندگیت پر از شیرینی بشه و بیای برامون بنویسی و ما ذوقتو بکنیم:)
پاسخ:
الهی که خواب زدت کردم
مرسی عزیزممم
ایشالله😘
سلام
همگی خوبید(سه نفری)؟!
عنوان مطلب رو که دیدم با ذوق اومدم اصل مطلب رو بخونم،خیلی خوشحال شدم...ان شاءالله از اواخر شهریور باید منتظر به دنیا اومدن کوچولوتون باشیم دیگه :))
مراقب 3تایی تون باشید :)
پاسخ:
سلام وای آقای داماد افتخار دادن به ما
فکر کنم مرداد دنیا بیاد
شما سه نفری نشدید؟
وااااااااااااااااااااااااااااااای مامان شدی
آخ جووووون!
خانم مهندس شد مامان مهندس.
متوجه نشدم از این که حضرت شوهر واقعا خوب برخورد کرد یعنی چی؟  مگه قرار بود بد برخورد کنه؟
پاسخ:
مرسی بیتا جوننن
آخه همیشه من بچه میخواستم اون نمیخواست😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">