دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۳۹۹.از کنجد به عدس

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ

امروز رفتم خانه بهداشت پرونده تشکیل دادم بماند چقد منو دعوا کردن که چرا قبلش نیومدم. گفتم باردارم نزدیک بود کتکم بزنن .در این حد که نوشتم و امضا کردم که من غلط کردم قبل از بارداری نیومدم پیش شما، مسئولیتش با خودم امضا و اثر انگشت😂😂😂😂

از دعواهاشون که بگذریم خیلی خوب بود اینقدر این خانومه برام وقت گذاشت و کارامو کرد و همه سوالامو جواب داد که نگو. حساب کرد ۵ هفته و ۶ روز 😍 رفتم تو اینترنت دیدم ۵ هفتگی اندازه دونه کنجد و ۶ هفتگی اندازه عدس. واقعا یه تصور دیگه ازش داشتم😂😂😂

نکته بعدی دیگه آدم شدن منه، صبحها صبحانه میخورم یه ظرف مغز گردو و بادوم و کشمش دارم دم دستم. چیپس و پفک و بیسکوییت و کیک ممنوع. هر لحظه که میام تو ذهن خودم یه فکر بد بکنم به یکی یه فحشی چیزی بدم یا یه فکر بد( آقا آدم تو ذهنش که تعارف نداره) درجا یادم میفته یکی دیگه تو وجودمه و زشت میفهمه، فکرمو نابود میکنم میره..

دیگه از ذوق خانواده ها نگم که نمیدونن چیکار بکنن. مامانم جمعه میاد😊 بیمارستان فعلا کسی نمیدونه منم دارم سعی میکنم کم تر راه برم.

فسقل هم فقط صبحا ۱ ساعتی واسه مامانش یه قر ریز میاد بقیه موارد خوبه‌.

وای چقدر درهم برهم نوشتم انشالله از پست بعدی مرتب تر میشم.

۹۶/۱۰/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۰۳ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۳ نیــ روانا
اتفاقا خیلی باحال نوشتی
اون داخل پرانتز رو خیلی خوب اومدی؛ آدم تو ذهنش که تعارف  نداره:))
آفرین قشنگ معلومه فرزند شایسته تحویل جامعه میدی ^_^
پاسخ:
:))))))))))
خیلییی فرزند شایسته ای تحویل میدم
عزیزم! فک کردم کنجد و عدس دوقلوعن:))
پاسخ:
نه دوقلو نههه
۰۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۵ یادگار ...
:))
سلام...نه هنوز زوده! حالا بعدا توضیح میدم
لگدم میزنه؟! :دی
پاسخ:
واسه اونم هنوز زوده :)
بارداری این طوریه. زن یک حالت عارفانه خاصی پیدا می کنه. حس های متضادی پیدا می کنه. احساس می کنه بچه روی دلش نشسته.
سوژه اطرافیانم هم جور میشه. همه شروع می کنند درباره بچه پرسیدن. آدم دوست داشتنی میشه :)
پاسخ:
آره خودمم حس میکنم خیلی مهم شدم
هرچند خیلی باورم نشده ولی روزای خوبیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">