دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

400. مامان جونی داره میاد

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

مامانم تو راهه چند ساعت دیگه پیشمه😁  ما هم ذوق زده ایم.

خبری جدیدی از نی نی نیست منتظرم بزرگ بشه برم سونو تا نرم نبینمش باورم نمیشه که هست.

آزمایشامم دادم یه کم تیروئیدم پرکاره😔 حالا باید برم دکتر ببینم چطوری باید دارو بخورم.

واسم دعا کنید بوس بوس..

۹۶/۱۰/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

.به سلامتی عزیزمم چشمت روشن
ایشالا که خیلی بهتون خوش بگذره
آفرین که زود زود میای می نویسی
نی نی جان رو ببوس

پاسخ:
مرسی عزیزم
بله من دختر خوبی شدم
چشممم
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۷:۲۲ پشمآلِ پشمآلو
انشاالله که همه چی مرتب پیش میره ♥
پاسخ:
ایشالله
خیلی ممنون
۱۰ دی ۹۶ ، ۰۶:۳۲ نیــ روانا
به بهههه به سلامتی
چشمت روشن
مشهد هستم
قابل باشم برا سلامتی خودت و عدس دعا کردم دیشب :)
پاسخ:
وای مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدممم
خیلی دعا کن برامون
وای چه خبر خوشی😍
بعد مدتها اومدم تو وبتون ببینم چه خبرا؟؟؟ددیدم.مامان شدین خوشحال شدم.
بهترین حس دنیاست مادرشدن.
مبارکه خیلی خوشحال شدم😗😗😗
پاسخ:
مرسی عزیزممم
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">