دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۰۲. ۱.۶سانتی متر

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

وای بدقول شدم ببخشید

مامانم جمعه رفت 😔 اینقد یهو خونمون خالی شد، اینقد جاش خالیه که نگو چقد کمکم بود هرروز دستش درد نکنه. من تا دوشنبه بشه که برم سونو مردم همش فکر و خیال مسخره و الکی،دوشنبه اینقد آب خوردم که داشتم میترکیدم ساعت یه ربع به ده همسر اومد بیمارستان ، زنگ زدم اتاق سونو گفتم الان بیام؟ گفت بدو بیا. اصلا نفهمیدم چطوری رفتم و خوابیدم به دکتر گفتم اصلا هست؟ خندید و گفت بله که هست قلبشم داره میزنه!😍😍😍😍 وای یعنی من رفتم تو هوا انگار دیگه باورم شد یه نی نی تو دلم دارم. با ذوق رو مانیتور نگاش میکردم همسر از صفحه مانیتور یه ۲۰ ثانیه فیلم گرفت که من روزی هزار بار دارم نگاهش میکنم، یه لحظه هم از من گرفته یه لبخند گنده رو صورتمه.... قد فسقلم هم کلا ۱.۶ سانتی متر بود 😂😂😂 بعدش رفتیم تو اتاق خودم هم اتاقی جان میگفت وای کاش یکی از شما دوتا فیلم میگرفت نمیدونستید چیکار کنید هی عکس سونو از دست هم میگرفتید و با دقت تحلیلش میکردید. آها یادم رفت بگم صدای قلبشم برام گذاشت خیلی کوتاه بود ولی واسه من بس بود😍

خلاصه که حالا دارم از لحظات باردار بودنم لذت میبرم، باهاش دارم حرف میزنم ، تو این جلسات جنگ و دعوایی بیمارستانم همش دارم تو دلم میگم گوش نکن مامانی تو فقط خوش بگذرون به اینا توجه نکن. باباشم از وقتی دیدش انگار عوض شده باورش شده به همکارش گفته بابا شده و خوشحال از بودنش.

آقا شنبه و ۱ شنبه کالیبراسیون داریم من مجبورم این دو روز بمونم تا غروب دعا کنید اذیت نشم البته تجربم بیشتر شده میدونم چطوری از بدو بدو هام کم کنم. فردا باید همه چیو آماده کنم. واسم دعا کنید.

یه گندم زدم که فردا باید درستش کنم یه دستگاه آزمایشگاه اشتباهی فرستادم یه شرکت دیگه. حالا باید شرکت اصلی رو پیدا کنم بگم اونا که تهرانن برام بفرستن پول آژانسشو خودم بدم که گندش بیشتر درنیاد دعا کنید بازم برام.

۱ کیلو هم اضافه کردم😲

۹۶/۱۰/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

۲۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۸ نیــ روانا
ای جاااان قبون قدش :)
آره بدوبدو نکن مراقب خودت و نی نی جانمان باش؛٭

پاسخ:
مرسی خاله 
چشم مواظبش هستم خیلی
جای مامان خالی نباشه مامان کوچولو
الهی که هر دو صحیح و سلامت باشید مادر و نی نی صد البته که در کنار آقای پدر
خیلی مواظب خودت باش
دختر خوبی شدیا زودتر از قبل می نویسی. مرسی یه عالمه
پاسخ:
مرسییی
آره سعی میکنم دختر خوبی باشم حداقل تا وقتی که نی نی تحت کنترل خودمه😍
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۸:۱۸ جناب دچار
برات دعا میکنم :)
پاسخ:
ممنون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">