دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

407.غربالگری

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

بدقول شدم میدونم.....

سه شنبه رفتم واسه غربالگری. اول رفتم سونو تا خوابیدم شروع کردم سوال پرسیدن حالش خوبه؟ قلبش میزنه؟ اندازش خوبه؟ جاش خوبه؟ دکتره یه لحظه برگشت نگام کرد و گفت اینقدر حرف نزن بذار کارمو بکنم... منم ساکت شدم کارش که تموم شد یه دفعه مانیتور برگردوند طرف صورتم و من اینجوری شدم وایییییی !!!!!!!!!!

فکر میکنین چی دیدم؟ یه بچه با صورت کامل و دماغ دو تا دست و دو تا پای کوچولو. یه دستشو برده بود بالا و همینجوری مشت شده تکون میداد.آخه دفعه قبل یه دایره بود خخخخ .قشنگ دست و پاهای کوچولوشو تکون میداد. تو چشمام اشک و رو لبم خنده بود. گفتم وای دماغم که داره :) دکترم قشنگ همه چیشو برام توضیح داد و گفت ببین دستشو آورده بالا تکون میده. منم حالا انگار اومدم آتلیه گفتم میشه یه عکس اینطوری هم ازش بگیرین دکتر خندید گفت چندتا گرفتم برات ولی باشه. صدای قلبشم گذاشت برام این دفعه واضح و قوی بود. ریتم زندگی من .... 165 تا قلبش میزد و 46 میلی مترم قدش بود فسقلی من. بعدش رفتم آزمایش خون دادم دیروز جوابش آماده شده بود همسر رفت اصفهان گرفتش . امروز صبح هم به دکتر نشونشون دادم گفت حالش خوبه و جواب غربالگری هم مشکلی نداره. خداروشکر که همه چی خوبه ... حس و حالمم توصیف نشدنیه همش تو فضا و با عکسش زندگی میکنم. هرچند یه روزایی باز با یه بهانه کوچیک بارونی میشم و تاشب ادامه داره گریه کردنم ولی حالم خوبه. دیگه حرص خواهر شوهرم نمیخورم همون موقع که رفتم حرص میخورم. کوچولوم گناه داره.

دوستت دارم دست و پا کوچولو من

۹۶/۱۱/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

عزیزممممم ❤❤❤❤ خدا حفظش کنه ایشالاا هرچه زودتر بغلت بگیرییییش😊😊❤❤❤❤
پاسخ:
ایشالله ایشالله
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۰ پشمآلِ پشمآلو
عزیزمممم .. متنتو نشون شوهرم دادم کلی برا نی نیت ذوق کردیم خندیدیم:دی
ایشالا سالم و سلامت ب دنیا بیاد ♥
پاسخ:
وای عزیزم چقد خوشحالم کردین دست جفتتون درد نکنه :)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۱۷ نیــ روانا
ای جان ای جان
خاله قبون قد و بالاش بشهههه
دستاشوووووو
دماغ هم داااره:))
بخورمش من


آفرین دختر خوب مواظب خودت و نی نی جون باش :٭
پاسخ:
مرسی خاله جونی
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۹ نیــ روانا
خوبی خانوم مهندس؟
نی نی مون خوبه؟
پاسخ:
سلام عزیزم ما خوبیم خداروشکر
میام مینویسم حتما
۱۷ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۴۲ نیــ روانا
خانوم مهندس؟
خوبی؟
ی خبری از خودت بده خو
ایشالا که داره. حسابی بهت خوش میگذره و حال خودت و نی نی خوب خوبه
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۴۲ نیــ روانا
سلااااااااام
ای بابا کشتیمون که از نگرانی
خدا رو شکر
خوب و سلامت باشید
بقیه چیزا اوکی میشه
آخیییییییییییشششششش 
پاسخ:
وای ببخشید که اینقد بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">