دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۱۲. انتظارها به سر رسید

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دیروز بالاخره ۱۸ هفتگی به سررسید و من رفتم سونوگرافی انومالی ، خداروشکر که بچه همه چیزش خوب و نرمال بود و مشکلی نداشت. فسقل این دفعه جاش تنگ تر شده بود. ولی من تا بند انگشتای دستش، کشک زانوش، استخوان های دست و پاش میدیدم. یه دست زیر چونه یه دست بالای سر یا جفتش رو صورت. ولی بچم پاهاشو انداخته بود رو هم ضربدری بیخیالم نمیشد‌. هرچی ما اینوز و اونور شدیم دیدم نخیر از شرم و حیا به مامانش رفته. ولی دکتر گفت من به نفع پسر چیزی نمیبینم. با علامت سوال زد دختر‌. امروز رفتم پیش خانوم دکتر خودمون گفتم چی شده. گفت بخواب تا برات ببینم بازم فسقل پاهاش رو هم بود ولی یه کم به پهلو شدم خانوم دکترم یه کم دلمو لرزوند تا بالاخره رخ بنمود و معلوم شد دخترم خیلی ناز داره والا. مگه الکیه.حالا نمیدونم چرا عالم و آدم به من میگفتن چون قیافت عوض نشده پسره، یا چون شکمت معلوم نیست پسره، باباشم که پسری همیشه میگفت دختر شد میفرستمت خونه بابات. بهش زنگ زدم من دارم میرم خونه بابام. مرده بود از خنده که شوخی کردم باهات. من که تو ابرام. به قول دوستم ببین چه خوبی کردی لیاقت دختر داشتن پیدا کردی‌ . دعا کنید برام صحیح و سالم و به وقتش دنیا بیاد.

۹۶/۱۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

ای جونم. زیر سایه مامان باباش سلامت دنیا بیاد
پاسخ:
ممنون عزیزم
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۰۶ پشمآلِ پشمآلو
عزیزززززممممم مباررررررررک^_^
اصن از همو شرم و حیای اولش باس میفمیدن دختره:دی
پاسخ:
😂😂😂 اره دخترم خیلی ناز داره
ممنون
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۴ نیــ روانا
ای جااان
جیگرشوووو
چقد با حیااااا
ای جان ای جان
من برم ذوق مرگ شم
بوووووس بهش

پاسخ:
اره از حیا به خودم رفته
وای خدا نکنه خاله جون 
بوس
وااای چقدر عالی ک نی نی دختره
واقعا دختر رحمت و نعمت هست خدا نگهداره تموم بچه ها باشه چ دختر چ پسر اما دختر داشتن واقعا یه چیز دیگه ست خدا نصیب همه بکنه من ک همیشه ب خدا میگم خدا جون اگه دوستم داری بهم دختر بده چون دخترا خیلی دلسوز خونوادن من ک اینجوری بودم شدیدا 
پاسخ:
اره نظر منم همینه
ان شالله که سالم دنیا بیاد
مرسی از لطفت عزیزم
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۱ نیــ روانا
عید خودت و همسر محترم و گلسا جونمون مبارک
اسمش هنوز گلساس دیگه؟

پاسخ:
عید شماهم مبارک والا فعلا اسم نداره بچم😂
ای جااان ناز گل خانوووم
خدا حفظش کنهه
پاسخ:
مرسی عزیزمم
سلام
سال نو مبارک
ان شاءالله که دختر خوشگل و سالمی به دنیا بیارید
پاسخ:
سلام سال نو شما و همسر گرامی هم مبارک
خیلی خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">