دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۱۹. این روزها

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

دیگه آخرای ۳۵ هفتگی ام. ۱ ماه دقیق مونده تا تاریخ زایمانم ولی معمولا زودتر میشه‌. دست و پاهام حسابی ورم دارن و شدن عین توپ. قوزک پامو خیلی وقته ندیدم. سنگین شدم و حسابی گردالی. دیگه ماه نهم و هزار دردسر. با کلی بند و بساط باید بخوابی و پاشی و ساده ترین کاراتو بکنی. فقط ۱ کفش دارم که هنوز پام میره البته صبحا به زور میره تو پام ولی بعدش که میرم سرکار و راه میرم بهتر میشه. دیگه مرحله بعد دمپایی های همسره😂😂

اتاق نی نی خانوم آماده است و ساک خودش و خودم کامل و آماده چیده شده که سریع برش داریم و بریم بیمارستان. دل خوشیمونم شده روزی چند ساعت نشستن تو اتاق و مشغول بودن با وسایلش... یه روز چطوری کالسکشو جمع کنیم؟ دستشو ببریم اونور؟ چرخشو قفل کنیم؟ فرداش گیر کریر ایم که چطوری تو ماشین نصیش کنیم و کمربندشو کوچیک و بزرگ کنیم‌ یه روز دیگه درگیر گهواره ایم... بعدم بشینیم بگیم یعنی چه شکلیه؟ شکل منه یا باباش؟ گرد و توپولیه؟ موهاش فر یا لخته؟ خلاصه که مشغولیم... ولی همچنان من میرم سرکارو دیگه تو این هوا خیلی سختم شده فردا معاونت درمان کلاس داریم برم ببینم چه خبره؟ کی میخواد بیاد جام و کی میاد؟ اصلا مرخصی درکار هست یا نه؟ 

از ۵ مرداد هم احتمالا مامانم میاد پیشم میمونه تا نی نی خانوم دنیا بیاد😍

خلاصه که واسم دعا کنید که تو سرم هزارجور فکر و خیاله. دوستای گلم من حواسم خیلی به اینجا هستا یه وقت تنهام نذارید..دعا یادتون نره.

۹۷/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

۲۶ تیر ۹۷ ، ۲۱:۱۶ پشمآلِ پشمآلو
دعای خیر ما پشت سرته تازه مامان:)
برو اون قلمبه رو ببار بیار فکرت به هیچی نباشه:)
پاسخ:
مرسی عزیزمم
واسم دعا کنید
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۷:۰۲ نیــ روانا
آخییییش بالاخره نوشتی
چقد دلم می‌خواد ببینمت تپل مپل جیگررر جوووون :دی
پاسخ:
نههههه من دوباره لاغر میشم😁
ایشالا به سلامت نی نی جون رو در آغوش بگیری.
پاسخ:
ایشاالله
دعا کن خوب پیش بره
عزیزم الهی بسلامتی زایمان کنی و نی نی رو بغل بگیری
از حال و هوای خودتو و همسری با نی نی بنویس حتمااا
پاسخ:
خیلی ممنون
چشممم حتما
سلام عزیز دلم
مطمئنم تا الان جیگر طلای خوشگل خاله دنیا اومده و داره دلبری میکنه
دست پاهاشو ببوس از طرفم
قربونش بشمممم من :*****
ایشالا قدمش پر از خیر و برکت و شادی باشه 

پاسخ:
سلام عزیزم بله دنیا اومده
چشم حتمااا
مرسی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">