دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۳۲. دلنوشته

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ

بعضی وقتا فقط انتظار یه کم محبت داری
با تمام وجودت داری میگی الان منو دوست داشته باش
بهم حق بده ناز کنم حتی الکی
بعد یه ضربه محکم میخوری که کی به تو حق داده اخم کنی؟
کی به تو حق داده غر بزنی؟
کی به تو حق داده روز تعطیل منو خراب کنی؟
من کار میکنم، تو کارای خونه کمک میکنم، تو کارای بچه کمک میکنم، تو رو میبرم خونه بابات و میارم
پس تو حق نداری از من بخوای نازتو بکشم
حق نداری الکی قهر کنی که من دوستت داشته باشم
من چون دارم به سختی زندگی میکنم پس بسه دیگه توقعی از من نداشته باش
همینه که هست
همیشه همینه
آخرش میگی ببخشید غرورتم تو دستای خودت له میکنی
به خودتم میگی بیکار بودی؟
حالا چیزی نشده فقط یه کم تحقیر شدی، غرورتم یه کم له شده. مهم نیست!!

۹۸/۰۳/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۵ مشتاقٌ الیه
ما یه استاد داشتیم میگفت بعد که بزرگ شدید به خانمتون با حالت شاعرانه بگید: بهانه تازه کن، دلم میخواهد کمی ناز بکشم...
پاسخ:
ما که در این ۷ سال زندگی مشترک چیزی ندیدیم
خانوم مهندس جانم .. من که با خوندن این پستت از یادآوری زندگی مشترک گذشته م بغضم گرفت . 
امیدوارم این حس بد ازت دور بشه 
پاسخ:
چه بد که باعث ناراحتیتون شدم
ببخشید
نه عزیز دلم . از واقعیت ها و گذشته نمیشه فرار کرد . خوبیش اینه که بشه به جلو حرکت کرد.
پاسخ:
درسته 👍👍👍
بهتر شی.امیدوارم.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">