دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۳۴‌ . مینویسم تا یادم نره

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ق.ظ

۱۰ ماهه شدی و با چشمات همیشه دنبال منی، از جلو چشمت که دور بشم گریه میکنی. با دستای کوچولوت هرچی که داری میخوری میاری طرف دهنمو به منم میدی، عاشق زیر تلویزیونی و همیشه چسبیدی بهش و با آهنگای تلویزیون میرقصی. تو هر حالتی تا صدای آهنگ میشنوی دست میزنی.موقع تعویض پوشک میخندی و فرار میکنی، ت  آینه خودتو میبینی با ذوق میگی ددا یعنی مثلا دلسا.بابا که میاد از ذوق جیغ میزنی. تو صندلی غذات لم میدی و دونه دونه پفیلا برمیداری و میخوری و خیلی حواست هست چیزی نیفته پایین. هروقت نگات میکنم میخندی و دل منو میبری.با سرعت نور چهاردست و پا میری. همیشه میری سراغ سیب زمینی پیازا. کل خونه رو به خاطرت جمع کردیم. موقع خداحافظی بای بای میکنی و با دستهای کوچولوت بوس پرت میکنی. موهاتو خرگوشی میبندم و ذوق میکنم. وقتی میگم لباست چه خوشگله لباستو با دستات میگیری.موقع کلاغ پر انگشتتو مثل ما میگیری و زودتر از ما میرسی به قسمت دست زدنش. تازگیا میتونی چندثانیه بدون دست گرفتن به جایی وایسی و ۳ تا دوندون داری که حسابی باهشون گاز میگیری.

خلاصه که خیلی شیرین شدی و ما عاشقانه دوستت داریم.

۹۸/۰۴/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۱:۰۱ آسِمــــــــان .
خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر
یادش بخیر اون روزا که دلت لک میزد برای بچه دار شدن و مینوشتی، ماشالله چه زود گذشت و رسیدیم به خوندن از ذره ذره بزرگ شدنش
پاسخ:
آره خودمم باورم نمیشه چه روزای خوبیه
خداروشکر
ای جاانم عززیزم الهی خیرشو ببینی .. مال من که داره بیست سالش تموم میشه میدونم چه حال خوب و عشقی داره .. 
ببوسش از قول من 
پاسخ:
خیلی ممنون خدا فرزند شماهم حفظ کنه
حتمااا
۱۴ تیر ۹۸ ، ۰۶:۵۶ نیــ روانا
عزییییززززمممم
کاش اونجا بودم میچلووووندمششش 
بوووووس ددای قشنگ :***

این پست رو پرینت بگیر بزرگ شد بده بخونتش :)
پاسخ:
مرسی عزیزمم
چه پیشنهاد خوبی😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">