دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

من برگشتم و این دفعه تمام سعیمو میکنم میکنم که وبلاگم توسط همسرم شناسایی نشه :)

و البته یه تغییر بزرگ خانوم مهندس بیمارستان شدم و واقعا از هر لحظه شغلم لذت میبرم..

خدایا شکرت

۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۶)

پس ی بار همسرتون کشفتون کزده! چطوری؟ :-)
پاسخ:
نمیدونم ولی فکر کنم تقصیر خودم بود هیستوری لب تاب پاک نمیکردم :)
:)
یعنی چیکار میکنید الان؟مهندس پزشکی؟
پاسخ:
سمت بنده الان کارشناس تجهیزات پزشکی در یه بیمارستانه. درواقع نگهداشت تجهیزات و یک سری تعمیرات نظارت بر خرید نیاز سنجی آموزش و ....هرچی در رابطه با تجهیزات . خودمونی بگم من مامانشونم :)
مدرکتون چیه؟
پاسخ:
مهندسی پزشکی گرایش بیو الکتریک
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۲ بی نام نشان
احسنت
پاسخ:
ممنون
سلام شما اهل اصفهانید؟
پاسخ:
منکه نه ولی همسر مال استان اصفهانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">