دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

9.چرا مردا پیاده روی نمیان؟

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ
آقاااااا دیدین هوا چه خوبه شبا؟ من شبا خیلی دلم میره واسه پیاده روی یعنی بال بال میزنم واسه پیاده روی .همیشه همینطوری بودم حتی وقتی دختر خونه بودم ولی هیچ وقت هیچکس نمیومد باهام منم همیشه طلبکار خدا که نمیشد من پسر بودم اینقد التماس اینا نکنم دیگه یه راه رفتن که این حرفا رو نداره. الانم وضع همینه من باید دو روز التماس کنم اونوقت با هزار شرط و شروط و ناز و ادا همسر رضایت میده 45 دقیقه بریم پیاده روی نه بیشتر. ماه رمضون خودشم پایه بود 2 یا 3 شب یه بار میرفتیم فوق العاده بود واقعا.ولی بعدش دوباره ناز و اداها شروع شد.
از وقتی رفتم سرکار چون شبا زود میخوابم خودمم چیزی نمیگم که بریم ولی پنج شنبه ها که فرداش میتونم بخوابم هی اصرار هی التماس توروخدا بیا بریم هوا محشره بازم آقا پشت چشم واسه من نازک میکنن......... امروزم هرچی اصرار کردم فرمودن نه!
چقد مردا بی ذوق و تنبل ان کاش من مرد بودم بخدا تو این هوا شبا خونه وای نمیستادم میرفتم نفسسسسسسسسسسسس میکشیدم.
خدایا شکرت
بعدا نوشت: بیمارستان همچنان عالیه و دوسش دارم.
بعدتر نوشت: یک ساعت بعد از این پست اس داد که آماده باش شب اومدم بریم پیاده روی دلم سوخت واست.......... نکنه باز وبلاگم لو رفته باشه آقا من اینجا رو دوستتتتتتتتتتتتت دارم مال خودمه ایشاله که لو نرفته.
۹۴/۰۶/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۲ خانم توت فرنگی
چرا نمیاد؟خوبه که پیاده روی (:
پاسخ:
از بس که لوسه
دیشب که بعدتر نوشتتنون نبود، حالا رفتید پیاده روی یا نه؟
پاسخ:
بعععععععععله چقدم هوا عالی بود و خوش گذشت
سلام.امیدوارم همیشه خوش باشین.ضمنا با تبادل لینک موافقم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">