دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۳۳.مساله این است خنده یا خرید؟

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

آقاجان اصلا از اول اشتباه گفتن، باید میگفتن :

خرید درمانی بر هر درد بی درمان دواست!!

۹۸/۰۳/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۲ آسِمــــــــان .
جوجه جان چطوره؟
ازش حرف بزن. ببینیم آخه
پاسخ:
آخر هفته ۱۰ ماهه میشه ، چهار دست و پا میره، از هرچیزی میگیره بلند میشه ولی خودش نمیتونه تنها پاشه ، با کوچکترین آهنگی دست میزنه به منم میگه بابا😂
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۶ نیــ روانا
کاملا موافقم :))
البته من این مدت اونقدر با ترس و لرز خرید کردم دیروز ی پولی دستم اومده بود رفتم خرید کنم انگار خرید کردن بدون دغدغه یادم رفته
تقریبا چیز خاصی نخریدم و مثل قدیم لذت هم نبردم :(
پاسخ:
بله واقعا واقعا دیگه نمیشه مثل قبل خرید کرد
من که از ترس مدتهاست بیرون نمیرم که چیزی نگیرم ولی امروز که رفتم خیلیی خوب بود
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۰ نیــ روانا
قربونتون فینگیل خاله بشم که بهت میگه بابا 😂
از الان منم دیگه داییشم 😅
پاسخ:
 😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">