دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

2. خدایا پس کی خیالم راحت میشه

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

از 1 مرداد رفتم سرکار الان نزدیکه یک ماهه ولی هنوز قرارداد نبستم دلم میخواد زود خیالم راحت بشه، به شدت دلم حقوق میخواد ولی این جوری که بوش میاد حالا حالا حقوق بگیر نیستم. خیلی وقته دختر خوب و کم خرجی بودم دیگه دارم میترکم یه لیست نوشتم به چه بلندی........

که فکر کنم با حقوق یه سالم بتونم اون لیست جمع کنم :)))

به معاونت زنگ زدم یه خانوم مهندس اونجا بهم گفت صبور باش اگه می خوای تو این سیستم بمونی خود من 4 ماه طول کشید تا قرارداد بستم :) واقعا به خودم امیدوار شدم.

منم در راستای صحبت های ایشون صبور شدم و دیگه هرروز نمیرم کله رییس بیمارستان بخورم پس قرارداد من چی شد؟؟؟؟

ولی جدایی از همه این حرفا بی نهایت عاشق کارممم اصلا فکر نمیکردم اینقدر بلد باشم، فکر میکردم همه چی یادم رفته و هیچی هم تجربه ندارم ولی دو هفته اول اصلا خودمو نباختم و کلی چیز یاد گرفتم و یهو استعدادم شکوفا شد.

اینقد که امروز بهم زنگ زدن که بیا اتاق عمل تورنیکت خراب شده . حالا من اصلا نمیدونم تورنیکت چیه؟ چه شکلیه؟ کارش چیه؟

خیلی شیک رفتم درستش کردم،بععععععععععععععله یه همچین خانوم مهندسی هستیم ما.

۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

پس مهندسی پزشکی خوندید حتما
بیو چی؟! بیوالکتریک؟
پاسخ:
سلام بعله
بیوالکتریک
میشه بگید چطور به کار رسیدید؟

پاسخ:
رفتم مصاحبه که طرح بگذرونم خودشون تصمیم گرفتن که نیروی شرکتی بشم
طرحِ چی؟!
مگه گذروندن طرح واسه پزشکا نیست؟
ما مهندسا ک فقط کارآموزی داشتیم
پاسخ:
رشته ماهم طرح اختیاری داره البته تعداد خیلی خیلی کمی میگیرن.
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۵ بی نام نشان
کجا گرفتی مدرک رو؟ 
پاسخ:
دانشگاه اصفهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">