دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

51. من و بی نتی

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ق.ظ

پر از حرفم, پر از اتفاق, پر از شوق نوشتن ... ولی اینترنت اتاقم مشکل پیدا کرده(یوزر و پسم میگه تعریف نشده است) قراره واسم درست کنن خدا میدونه کی. شاتل خونه هم یک هفته دیگه وصل میشه. دروغگو اولشژگفتن دو روزه الان میشه دو هفته :(

حالا منم و یه نت ایرانسل و این گوشی . چند بار پست طولانی نوشتم ولی نمیدونم یهو چی شد ... منتظرم باشید یه فکری به حال خودم میکنم . اینترنت اتاقمو اوکی میکنم به زودی.

۹۴/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

موفق باشی!
((:))
پاسخ:
حتما :)
:)
توی وردی جایی بنویسید بعدا منتشر کنید

پاسخ:
فکر خوبیه حتما 
یه جا که همسر پیدا نکنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">