دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

353. سیم تلفن

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ق.ظ

دیروز کارپرداز زنگ زد کجایی من و مهندس آی تی تو اتاقتیم... گفتم چند دقیقه صبر کنید میام! وقتی رفتم دیدم کارپرداز دار پیچای سیم تلفنمو باز میکنه :) خدا میدونه چند وقته وقتی تلفن برمیدارم اصلا گوشی بالا نمیاد سرمو باید بیارم نزدیک تلفن اینقد که این سیم پیچ خورده،همش موقع حرف زدن با تلفن به خودم میگم حرف زدنم که تموم شد پیچاشو باز میکنم ولی همون موقع یادم میره... حالا اینقدر خوبه گوشی برمیدارمگوشی تا نیم متر اونورتر هم می تونم بببرم، گردنمم درد نمیگیره :) دستش درد نکنه :)

۹۵/۱۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">