دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

۴۳۷. آقا شما شیو کردید؟

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

سلامم من اومدم

حالا که فعال شدم یه کم از مشکلات سرکارم بگم؟امروز یه نفر از تهران اومده بود دستگاه تست ورزش درست کنم. تست ورزشم اینطوریه که که کابل که ده تا شاخه دارن با یه سری چسب مخصوص میچسبونن رو قفسه سینه و طرف میره رو تردمیل و بهش میگن بدو سرعت و شیب تردمیلم به مرور زیاد میشه تا ببین فرد تو فعالیت قلبش چطوری میشه چون معمولا مشکلات قلبی رو حالت عادی مشخص نمیشه.

خلاصه این اقا اومد و گفت من یه آدم خوب میخوام که قفسه سینه اشم مو نداشته باشه تا ببینم عیب از کجاست( موهای قفسه سینه خودش عامل نویزه) ما زنگ زدیم مسئول درمانگاه گفت الان یکی میارم خودش با یکی از خدمه ها اومد، تا اومدن طرف گفت موهای سینه تونو ببینم؟ حالا جلو من😂😂😂 من که در افق محو بودم ... خب جناب مهندس جفتشونو رد کرد . بعد مسئول درمانگاه رفت و با دو نفر دیگه اومد... دوباره یکیشون رد شد ولی دومی پسندیده شد. حالا جلو من رفته رو تردمیل دارن کابلارو بهش وصل میکنن البته یه پرده داره میکشن. ولی من همچنان معذب بودم تو همون هاگیر واگیر یه اقایی هم اومد نوار قلب بگیره اونطرف اتاق من باز تو افق محو بودم، البته دیگه افقی نمونده بود فقط یه کنج دیوار بود. هی به مهندس میگم کاری که با من نداری من برم بعد میام تحویل میگیرم. میگه نه خانم مهندس باید مرحله به مرحله بریم جلو عیب یابی کنیم. ما یه نیم ساعت وایسادیم بعدش خداروشکر پیجم کردن و دیگه چیزی نگفت یارو. ساعت ۱۲ زنگ زده یه کیس بدون مو پیدا کن برام😑 زنگ زدم درمانگاه گفتم یکی تون برید دیگه گفتن ما کار داریم و قبول نداره حالا داریم میگردیم . منم به امید اینا دوباره نیم ساعت دیگه زنگ زد کیس چی شد؟ گفتم باشه. زنگ زدم اتاق عمل با خواهش و تمنا که نمیخواین یه تست ورزش رایگان بدید؟ مسئول اتاق عمل خودش گفت من میرم. چون مجبور بودم گفتم قفسه سینه باید شیو باشه گفت ای بابا نیست بذار یه بی مو پیدا کنم برات. دو دقیقه بعد زنگ زد گفت فلانی فرستادم. ۱ ساعت بعد مهندس زنگ زد بیا تحویل بگیر. رفتم دیدم پرده خم نکشیده اون بنده خدا هم مثل چی میدوئه! کلا مریضا اگه تا استیج ۳ برن این بنده خدا ۵ هم رد کرده بود. از خجالت مردم. از این طرحی های جدیدم بود . بعدش که رفت مهندس هم گفت طفلکی خیلی دوید . خلاصه که داستان داشتیم امروز اینقد باهم اتاقی ام فکر کردیم کی مو داره کی نداره ترکیدیم از خنده😂😂😂

 

۹۸/۰۸/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۴)

۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۰۴ دانیال طاهری فر

خشوومدی ♥ 

پاسخ:
ممنون
۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۲۳ پشمآلِ پشمآلو

وای خدا چق خندیدم:))

بهش میگفتی مهندس یچی بگو پشماشون بریزه:))

پاسخ:
😂😂😂😂
پیشنهاد خوبی بود

خیلی باحال بود 😁😁😁 کلی خندیدم. البته این چیزا باید برای شما که تو کادر درمان کار میکنید عادی باشه😁

پاسخ:
وقتی درمورد خودمون پرسنل حرف میزنیم هیچی عادی نیست😂

یه سن پایین پیدا میکردید، یه نو جوون با عنوان تست ورزش رایگان :)

پاسخ:
اون اتاق عملیع یه همچین موردی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">