دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

441. وات د فاز؟

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

شده آدمای اطرافتون یهو فازشون عوض بشه؟ ما سر کار سه نفر بودیم که همیشه باهم چایی میخوردیم تو روز، باهم خیلی صمیمی بودیم و کلا بهمون خیلی خوش میگذشت. من و مسئول بهداشت که هم اتاقی ایم و مسئول تغذیه که اتاقش کنار مهد کودکه منم ظهرا اگه میشد یه ۱۰ دقیقه زودتر میرفتم پایین پیش دوستم. اما حالا اون دوست تغذیه یه مدت خیلی به ما محل نمیده نمیاد چایی بخوره ماهم بریم اتاقش خیلی تحویلمون نمیگیره کلا مثلا خیلی کار داره و اینا ما هم اولا خیلی به روی خودمون نمیاوردیم بعد کم کم دیدیم نه بابا قضیه جدیه! حالا من دارم رو خودم کار میکنم جایی که حوصلتو ندارن نرو! چرا زودتر بری پایین ۵ دقیقه در و دیوار نگاه کنی اون سرش تو سبستمش باشه؟ یا هی تو بگی چه خبر؟ اون بگه سلامتی؟

امروز با اینکه هم اتاقی ام نبود و تنها بودم هرچند خیلی سرم شلوغ بود ولی اخر وقت آزاد بودم ولی نرفتم و دارم این متن مینویسم😁😁😁

یه مساله دیگه داداش این دوست تو قیافه معرفی شد به خواهرشوهر کوچیکه من واسه ازدواج. اولش ما معرفیشون کردیم و یه بارم اسباب دیدار مهیا شد و دیگه من از بقبش خبر ندارم گفتم خودشون میدونن یه سه ماهی گذشت و باهم در ارتباط بودن انگار . دوست گرامی چند روز پیش گفت انگار اوکی ان و خواهر شوهرت به خانوادش گفته، دوست من و خانوادش کلا از این مدلای همه چیو مخفی نگه دار هستن. از این مدلا که من نیستم البته باز اون گفت که اوکی شدن. دیشب که رفتیم خونه مادرشوهرم باز کسی چیزی به ما نگفت من فکر کردم حداقل ازم میپرسن این که به دختر ما معرفی کردی چجور آدمیه؟ خانوادش چطور؟ خلاصه که خانواده شوهرم از همین مدلای همه چیو مخفی نگه دارن ان. ولی دیگه این مورد فکر نمیکردم به روی خودشون نیارن. خلاصه که تنهایی امروز و ناراحتی های یه ذره ذره شد این پست!!!!

۹۸/۰۹/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

خخخخ فک کنم منم از این مدلای مخفی نگه دارم!

پاسخ:
من برعکسم
۰۶ آذر ۹۸ ، ۲۰:۲۵ نیــ روانا

خو شاید بابت چیزی ازتون دلخوره

یا مشکلی داره نمی‌خواد با گفتنش اذیتتون کنه

به نظرم ی بار صداش کنید اتاق و رک و راست ازش بپرسید چی شده اخلاقش عوض شده ؟

 

خانواده شوهر منم همینطورن و کل کاراشونو ازت مخفی میکنند

حتی شوهر هم تلفنی سه ساعت باهاشون حرف میزنه و تابلوعه ی خبری هست ولی تهش فقط میگه سلام رسوندن 

اوایل خیلی اذیت میشدم

الان دیگه برام مهم نیس

پاسخ:
نه اتفاقامیدونم دلخور نیست فقط انگار حوصله مارو نداره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">