دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

3.خانه داری و شاغل بودن

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

کارم از 7:30 تا 14 یعنی من از 6:30 تا 14:30 درگیرم بعدشم اینقد ذوق زده و خوشحالم که نمیتونم بخوابم و عین بچه ها رو تخت بالا پایین میپرم :)

همسر فقط با تعجب منو نگاه میکنه و میگه : پع مگه تو 7:30 تا حالا راه نمیرفتی؟

ولی از وقتی میرم سرکار خونم همیشه تمیزه هرروز یه کار میکنم نه خودم اذیت میشم نه خونمون کثیف میشه برعکس روزایی که از صبح تا شب افتاده بودم جلو تلویزیون.

برنامه غذا درست کردنم هم بهتر شده عصرا یه غذای کامل درست میکنم واسه فردا ظهر حالا یا همونو دو وعده ای درست میکنم که واسه شامم بشه یا معمولا یه غذای ساده دیگه واسه شام میزارم.

البته امشب راحتم چون مادرشوهر دعوتمون کرده پارک و همسر اعلام کرد فردا نهار با من :)

هورررراااااااااااااااااااااااااااااااا

۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۶ خانم توت فرنگی
سلام عزیزم.وبلاگ جدیدت مبارک
خوبی؟ خوشی؟ بخاطر اینکه کارت جور شد خیلی خوشحال شدم واست.
روحیه ات خیلی بهتره نوشته هات داد میزنه
انشالا همینطوری خوشحال باشی تا همیشه (:
پاسخ:
ممنون عزیزم آره واقعا خیلیییییییی تغییر کردم بوسسس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">