دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

13. آی تی کُشُون

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

حوصلم سررفته ، همسری رفته اصفهان تا بیاد میشه 10،منم تنهام :( کلی فکر کردم که چی درست کنم تکراری نباشه آخرش به یه نتیجه خوب رسیدم ، آبگوشت ! :)

امروز رفیقم نبود حدسم اینه که چند روز نباشه، دلم براش تنگ میشه خب! یه کم ناراحتم چون یه سوتی های خفیفی تو کارم میدم البته تو کارای اداری نه فنی. خب تا روال دستم بیاد طول میکشه دیگه... امروز فهمیدم قرارداد بستن من سر دراز دارد. عدم اعتیاد و سو پیشینه و هزارتا کار مسخره دیگه. امروز با یکی از بچه ها حرف زدم گفت ما دو روز اول همه کارامونو کرده بودیم. پس چرا من بعد از 1 ماه و 11 روز هنوزم  تکلیفم معلوم نیست :((( فردا قراره همسری زنگ بزنه به اونی که قراره باهام قرارداد ببنده آخه ماشینمونو از داداشش خریدیم و کلا آشنان باهامون.

این مهندس آی تی مون منو کشته از وقتی من اومدم هرکی هرکاری گفته بکن هزارتا دلیل آورذه که کارو انجام نده، سیستم حضور و غیابمون انگشتی خراب شده و نمیشه انگشت جدید براش تعریف کرد (ازجمله من) به جای درست کردنش هزارتا دلیل آورد تا تصمیم گرفتن برن یکی دیگه بخرن 0_o امروز باهاش حرف زدم واسه جابه جایی ccu,icu خیلی شیک گفت من کاری ندارم بگو تاسیسات سیم کشی کنن خودتم راه بنداز. میخواستم سرمو از دستش بکوبم تو دیوار نمیدونم دقیقا چیکار میکنه.

از یه طرف دیگه امروز یه نامه اومده بیمارستان یه کلاس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گذاشته(20 امتیاز) مسئول تجهیزات پزشکی و مسئول آی تی بیمارستان باید برن. که این آقا طبق معمول تشریف نمیارن حالا من باید تنها با یه راننده برم :( یعنی اینو من نکشم صلوات

جمله آخر من حقوق میخوامممممممممممممممممم :((((( چقد غر زدم خخخخخخخخخ


۹۴/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

ان شاءالله ک کاراتون هرچه سریعتر درست میشه
خود ما (من و همکارای جدیدالاستخدام) اردیبهشت 93 شروع بکار کردیم دی ماه یا بهمن ماه بود که فیش حقوقی مون اومد البته ما رایزنی کرده بودیم و یه حقوقی علی الحساب واسمون واریز میکردن: اول 800 بعد با رایزنی بیشتر کردنش 1200
پاسخ:
من که قراره از یه خدمه هم کمتر حقوق بگیرم :)
ان مع العسر یسرا
به این توجه کنید که شما واسه گذروندن طرح رفته بودین اونجا
دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره، ولی بعدا پیگیره حقوق این مدت تون باشید
شاکر باشید و مدنظرتون باشه که خیلی ها دوست داشتن جای شما باشن
پاسخ:
بعله من همچنان صبر پیشه میکنم و البته من طرحی نیستم نیروی شرکتی ام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">