دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

19.پاک پاکیم

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ
امروز از 8:30 تا 11 پاس گرفتم رفتم آزمایش اعتیاد بدم، رفتم دیدم وای چه صفی در پذیرش، آخه فقط دوشنبه و پنج شنبه ها آزمایش ازدواج و اعتیاد میگیرن. دیدم نه اگه بخوام اینجوری وایسم تا ظهرم نوبتم نمیشه تصمیم گرفتم از موقعیتم سو استفاده کنم :) رفتم تو اون قسمت آزمایشگاه دیدم آخ جون مهندس الف که کارای کامپیوتری بیمارستان میکنه اونجاست سلام کردم و گفتم پاس گرفتم باید برم اونم به مسئولش گفت من کیم. اون آقا هم کلی خوشحال شد که با من آشنا شده  پول و معرفی نامه رو ازم گرفت و ظرف نمونه رو بهم داد بعدم گفت خودت برو نمونه تو بگیر (خداروشکر نباید میرفتم اونجا که یکی میاد همراهمون که نکنه تقلب کنیم ) بعد گفت بیار بذارش فلان جا خودم جواب برات میارم بیمارستان :) به همین راحتی در عرض 5 دقیقه کار ما راه افتاد (وای چقد پارتی بازی خوبه) بعدش باید میرفتم گواهی عدم سو پیشینه میگرفتم این خیلی سخت بود کلی کپی گرفتم و رفتم بانک و خداروشکر همسر باهام اومد تنها نرم تو کلانتری (چقد خفن اونجا) با کلی تشریفات وارد شدیم و یک خانوم اومد تمام انگشتهای مارو تا مچ تو جوهر زد و تایید شد ما سابقه کیفری نداریم بعدشم رفتیم دادگستری اونجا خفن تر . اونجا کلی معطل شدیم الکی ولی بالاخره گواهی گرفتیم و خلاص.... نمابرده فاقد سابقه کیفری میباشد.
مسئول آزمایشای طب کار نبود وگرنه اون کارمم انجام میدادم و 40 دقیقه زودتر برگشتم بیمارستان هنوز وارد نشده اسم خودمو شنیدم پیجم کردن نوزادان :) روز کاریمون شروع شد و خداروشکر روز خوبی بود.
فردا اصفهان کلاس دارم و خودشون منو میبرن :) 6 صبح باید در بیمارستان باشم.
همسر باز مهربون شده ولی بازم به من میگه چقد حرف میزنی، شایدم من زیاد حرف میزنم!!!!!!!!!!!!!!!
:(
۹۴/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
پاسخ:
هرچی برام پیش میاد میگم ببخشید که یکنواخته
من واسه گرفتن سوءپیشینه فقط رفتم کلانتری، پاسگاه یا نمیدونم چی چی! اونجا انگشتا رو محکم میگرفت میزد توی استامپ و بعدم رو کاغذ: یه بار انگشتای یک دست باهم یه بارم هر انگشت جدا
دیگه دادگستری نرفتم! بعد یک هفته ده روز رفتم همونجا عدم خلافیم! :) رو گرفتم
واسه آزمایش اعتیاد هم کسی باهام نیومد! اینور اونور هم نگاه کردم دوربینی ندیدم مگه اینکه خیلی ماهرانه کار گذاشته بوده باشن! :)
از بابت مهربانی دوباره همسرتون هم خوشحالیم:)
_________________________________________________
در جواب کامنت قبلی: مگه حاطره نویسی هم تنوع در موضوعات داره که متنوع ترش کنن؟!
پاسخ:
حتما دوربینی در کار بوده
ما تجربشو واسه ازدواج داشتیم
جوابتون دقیقا جواب من بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">