دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

24. حقوق میخوام

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ
خداروشکر داره بی پولی مون تموم میشه، اخلاق همسر هم خیلی خوب شده.کارمم خوبه فردا جلسه دارو درمان و تجهیزات پزشکی داریم ،منم دعوتم در دفتر ریاست :) حالا خجالت میکشم خخخخخ
امروز ازسرکار که اومدم تا یه ربع به 6 خواب بودم تازه مامانم زنگ زد وگرنه معلوم نبود تا کی خواب باشم.سالگرد ازدواج داداشم بود و مهمونی گرفته بودن همه دور همو بزن برقص منم اینجا تنها :(
عصری اینترنت نداشتیم الانم اینقد استرس دارم که همسر نیاد سرلب تابم تمرکز نوشتن ندارم. فقط این که من حقوق میخواممم.
۹۴/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

خب خدا رو شکر
خجالت واسه چی؟!
پاسخ:
سلامممم
کجا بودی نبودی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">