دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

27.بیهوشی

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

امروز صبح بدون صبحانه خوردن رفتم سرکار تا رسیدم بدو بدو رفتم آزمایشگاه که زودی کارم تموم بشه. کارای پذیرشو انجام دادم و آقای میم بهم گفت برو تو (از همون در که همیشه واسه تعمیرات میرم ) بعد به همکارش گفت زود نمونه منو بگیره برم سرکارم. رفتیم و نشستم بعد که خانوم کارشو شروع کرد (من رومو کردم اونور)گفت واااا خون تو رگت نیست. اصلا خون نمیاد بعد خیلی تلاش کرد یه کمم طول کشید منم واقعا از خون دادن و سرم وصل کردن نمیترسم(از آمپول زدن میترسم ولی از آزمایش دادن نه) حتی چندماه پیش چکاپ کامل شدم ولی نمیدونم چرا درحین انجام این عمل سرم گیج رفت حالت تهوع گرفتم و خیس عرق شدم. فقط گفتم من حالم خوب نیستا............ دیگه هیچی نفهمیدم.

خواب میدیدم ...درمورد یکی به اسم خانم فاضل حرف میزدیم قشنگ انگار خواب بودم بعد چشمامو باز کردم نمیدونستم کیم؟ میدیدم یکی سرمو با دستاش گرفته بهم میگه حالت خوبه؟ یکی دیگه گفت زنگ بزم 115 اون گفت نه آب قند بیار. بعد همون خانم دیدم تازه فهمیدم کیم، کجام .گفتم میشه یه روز دیگه خون بدم.به زور بلندم کردن رو تخت خوابیدم پامو زدم به دیوار حالم خوب نبود. همه رو ترسوندم.آب قند خوردم کم کم بهتر شدم یه کم دراز کشیدم و رفتم سرکارم خیلی گفتن حالت بد شد برو اورژانس گفتم باشه. تا ظهر گیج میزدم و حالت تهوع داشتم :(

شانس من همه هم اونجا بودن یه نفر از اورژانس یکی از قسمت اداری آبروم رفت کامل تو بیمارستان یه آزمایش خون نتونستم بدم :((((((((

خوانندهای وبلاگم کجان؟؟؟؟؟؟

۹۴/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

اونی که گفته زنگ بزنم 115 باحال بوده! آخه توی خود بیمارستان بودن دیگه زنگ زدن به 115 داره؟! که مثلا آدرس بدن با آمبولانس بیان؟! :|

از خواننده های وبلاگتون خبر ندارم ولی من تقریبا یک هفته ای تهران نبودم (17 ساعتش رو مشهد بودم:) ) و کلا سعی کردم که از نت هم بدور باشم، بعدشم که برگشتم کلا از مود وبلاگ نویسی و ... دور شده بودم؛ البته میخوندما ولی حس نظر گذاشتنم نمیومد :)  
پاسخ:
ایشالله که خوش گذشته باشه و مرسی که باز اومدید
اون خانم نباید می گفت خون تو رگهات نیست.  اون حرف حالت رو بد کرده.
پاسخ:
آره ه روزی بود. من کلا دست به غش کردنم خوبه  سریع فنت میکنم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">