دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

34. دست مردا هیچی ندین

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

اون روز که پرینتر اکو فرستادم تعمیر مهندس آی تی مون کابلشو برداشت گفت پیش من باشه . منم اصرار نکردم گفتم باشه. امروز که اومده و میخواستیم نصبش کنیم زنگ زدم که کابل بیار. یهههههههه عالمه قصه گفته و آخرش میگم الان کجاست؟ میگه دست آقای ر(مدیر بیمارستان) 0_0 

اونم نبود فردا هم نیست بهشم زنگ زدیم میگه یادم نیست چیکار کردم :)

از دست این مردا چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟

دستگاه معاینه چشم درمانگاه امروز خراب شده بود درستش کردیم. واییییییی اینقد خوب بود.ظهر خودم اومدم خونه همسر رفته بود سالن هنوزم تنهام تا شب.

۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

انقدر از این ادمایی که مسئولیت ناپذیر ند متنفرم که حد داره!
پاسخ:
دقیقاااا
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۰ فروشگاه ارزانی
قرض رو پس گرفتن کمتر از گدایی نیس

همه که مثل هم نیستن :|
پاسخ:
آخی ناراحت شدین......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">