دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

41. چقد مردم پررو شدن

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

از یه چیزی خیلی حرصم گرفته....چند دقیقه پیش همسر داشت میگفت بعدازظهر پسر عمه اش اومده مغازش، میگم خب. میگه صبح اومده بود بیمارستان تورو دیده بود بهش سلام ندادی چرا ؟ 0_0

الان من نباید ناراحت بشم؟ این چه حرفیه؟ خب اگه دیده که خودش عین یه آدم با شخصیت سلام میداد ، اگه فهمیده که من ندیدمش پس دیگه رفتن و گلایه کردن چیه؟ اههههههه چقد بعضیا بیشعورن... خودشونم میدونن من اینجوری نیستم عین آدم به همه سلام میدم برعکس خودشون که اصلا رفتاره محترمانه با نامحرم یاد نگرفتن بلد نیستن چطوری باید تو جامعه رفتار کنن. مردیکه بیشعوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اعصابم خورده ، از همسرم ناراحتم چقدم حق به جانب حرف میزنه.  :(

۹۴/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

چقدر بد
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">