دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

47. کرونا

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ق.ظ

اول از همه باید بگم اینترنتمون قطع شد تا اون یکی وصل بشه با گوشی میام :( به بزرگی خودتون غلط های املایی منو ببخشید با گوشی تایپ کردن مصیبت عظما ست. ) واین که ایرانسل تو خونه ما اینترنتش وصل نمیشه و فقط وقتی بیمارستانم میتونم بیام.

حتما همه شنیدین که میگن دیدن حاجی ها نرین و روبوسی نکنید به خاطر ویروس کرونا, بعله درست میگن ما الان دوتا حاجی داریم که بستری اند. البته تو ایزوله اند ولی خب همه یه ترسی دارن.اکثرا ماسک میزنن و واقعا خدا بخیربگذرونه, دیروز به من گفتن فشار سنج ایستاده بخش ایزوله خراب و نباید بیارنش بیرون تو بیا. منم با ماسک رفتم و درستش کردم بعدشم کلی دستامو شستم, دقیقا چیزایی که بهمون گفته بودن,حالا من از صبح قبل از اینکه برم اونجا حالت سرما خوردگی داشتم و هی عطسه میزدم, بعد ازظهر بایه لباس نامناسب خوابیدمو هرچی تلاش میکردم پتوم بکشم رو خودم نمیشد از خواب پاشدم حس سرماخوردگی داشتم یه دفعه یه ترسی افتاد به جونم.... هی گفتم نه بابا تلقین نکن مگه الکیه خلاصه دوتا قرص سرما خوردگی خوردم و کارامو کردم شب که همسراومد تا منو دید گفت چته چرا رنگت پریده گفتم سرما خوردم, زد زیر خنده گفت دیوونه اینقد نترس باهام حرف زد یادم رفت, شبم سوپ خوردم و یه قرص دیگه خداروشکر صبح که پاشدم خوبه خوب بودم :) دیشب از ترس داشتم سکته میکردم.


آقا دیروز من اینقد کارای فنی کردم خیلی باحال بود, اول چهارتا لامپ مثل لامپ مهتابی واسه دستگاه یه نی نی که زردی داشت عوض کردم, من که تاحالا به لامپ مهتابی دست نزده بودم, بعدشم برای تختای دیالیزمون دوتا موتور فرستاده بودن, اون دفعه که آقاهه اومده بود برام توضیح داد چطوری عوضش کنم, اولش شک داشتم ولی بعد گفتم من میتونم تاسیسات صدا کردم چون دوتا مرد باید دوطرفشو میگرفتن و با موفقیت یکیشو عوض کردیم, اون یکی روش مریض بود امروز عوض میکنیم. وای چقد تو بخش بهمون غر زدن برین 5 بیاین که ما نباشیم حالا کلا شد یه ربع. یه ذره مردم صبر و حوصله ندارن. ماهم که نمیتونیم هرروز عصر بیایم.

۹۴/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

ما هم در مریضی یکم ترسوییم!
پاسخ:
خب کرونا واقعا ترسم داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">