دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

57.بازم اخم

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

نمیدونم چرا همسر اینجوری میشه باز یه دو سه روز واسه من تو قیافه بود. کلا ظهرا با یه قیافه ناراحتی میاد دنبال من. انگار از صبح تا ظهر بدترین اتفاقای عالم افتاده. خب هرچه قدر هم تو کار مشکلات باشه اگه بخوای اینجوری باشی داغون میشی. البته من میدونستم اتفاق خاصی نیوفتاده الکی اعصابش خورد بود دیگه بعد این همه وقت شناختمش همش میرفت جلو آینه از این که دستاش مثل قبل نیست حرص میخورد خب باز برو باشگاه این دیگه غصه داره. کلا اعصاب نداشت منم میرفتم طرفش یه جوری میکرد قیافشو انگار حالش بد میشه. خیلی دلم میشکست ولی چیزی نمیگفتم . اینقد بهم بی محلی میکرد که به خودم میگفتم اصلا واسه چی من زنش شدم؟ چرا از خانوادم دور شدم اومدم اینجا که چی بشه؟ کلا منم و عوالم خودم. چند ساعتم که خونه است همش طبکاره. مثلا خونه مرتبه فقط کاور چایی ساز روش نیست با یه حالت بدی ورمیداره میذاره سرجاش یا کنترل تلویزیون همینطور. مثلا عصبانی که چرا خونه بهم ریزه. یا لباس گرم من همیشه دم دستمه که هروقت سردم شد بپوشم. اینقد رو اعصابشه میره میذاره تو کمد میگم میخوامش سردم میشه میپوشم روشو میکنه اونور میره. خیلی حالمو گرفت ولی خداروشکر کارمو دارم اگه نداشتم مثل قبل فقط باید مینشستم تنها تو خونه گریه میکردم. حالا رفتارش با من اینجوریه پای تلگرام و واتس آپ که میشینه قاه قاه میخنده. با دوستای دانشگاه قبلیش دوباره درارتباطه و تو گروهاشونه دختر و پسر هم هستن. خوشم نمیاد ازشون اصلا. از اون دوره زندگی همسر خوشم نمیاد خیلی به قول خودش جوونی و تفریح کرده. فعلا که از اون فاز دراومده و خوب شده دوباره. ولی کلا تا میام حرف بزنم یا با کلی ذوق یه چیزی براش تعریف کنم بدون این که نگام کنه دستشو میاره جلو و میگه :هیسسسسس بذار ببینم اخبار چی میگه. یا فقط اشاره میکنه که هیس و تلویزیون نشون میده که داره فوتبال میبینه. در بهترین حالت میگه یه کم یواش تر حرف بزن. به جان خودم اگه اصلا به حرفام گوش بده.... تیکه کلامشم اینه اه چقد حرف میزنی!

اصلا یه جوری شده اگه بیاد لپمو بوس کنه تعجب میکنم.بهش میگم اااا اومدی منو بوس کردیا...میخواد نخنده ولی خندش میگیره. تقصیر منه هروقت شبا خسته میاد میدوم میرم دم در براش شعر میخونم که حالش عوض بشه . باید براش اخم کنم ببینه چقد بده از سرکار بیای با یه همچین قیافه ای روبرو بشی.هی شکستن دل منم مهم نیست.... درست میشه. دلم واسه تاسوعا عاشورای خونه تنگ شده چندسال نبودم L امسال اصلا حال محرم نیومده سراغم تاسوعا یا عاشورا همسر و خانوادش میخوان برن خوانسار که مراسماش خیلی قشنگه. من که حال و حوصلشونو ندارم و از همین اعلام کردم به همسر که من نمیام میخوام بخوابم. تقصیر اوناست که من نرفتم خونمون.

۹۴/۰۸/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

عزیزم!غصه کمتر بخور.مردا حرص درار هستن بدون اینکه خودشون بدونن:)
پاسخ:
هیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">