دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

64. تب مالت

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

چند روزه تب و لرز دارم مثل ماه قبل که مامان اینا اینجا بودن و من غش کردم. اون موقع گفتن عفونت ادرایه منم درمان کردم ولی اصلا اون نبودچون علامتش فرق میکرد . اون روز با دکتر حرف زدم گفت شاید از کلیت باشه یه سونو کامل شکم بده منم رفتم سونو کبد و صفرا و کلیه و مثانه و... هرچی اون تو بود.ولی همشون پاک پاک بودن ومنم فکر کردم خوب شدم ولی حالا از دیشب به شدت تب و لرز دارم و صورت و بدنم داره آتیش میگیره و دست و پاهام از شدت سرما میلرزه. خدا میدونه امروزو چطوری به ظهر رسوندم. با اون همه کار. ظهر دیگه همه متخصصا رفته بودن منم رفتم پیش دکتر اورژانس. یه خانم بود منم راحت باهاش حرف زدم گفت مفاصلتم درد میکنه؟ دقیقا چیزی که داره منو میکشه. گفتم آره. گفت لبنیات غیر پاستوریزه خوردی؟ گفتم آره. گفت برو آزمایش تب مالت بده. یعنی از ترس داشتم سکته میکردم گفت اگه زود به دادش برسی خوب میشه. خیلی نگرانم همش دارم گریه میکنم. به زور نشستم و مینویسم واسم دعا کنید :(

تا آزمایش ندم حتی نمیتونم قرص بخورم بهتر بشم . گریههههه

۹۴/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

ان شاءالله که چیز خاصی نیست :)
پاسخ:
خداکنه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">