دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

65. جواب آزمایش

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

امروز صبح نرفتم سرکار زنگ زدم برام مرخصی رد کردن واقعا حالم بد بود 8:30 رفتم آزمایشمو دادم و اومدم خونه.گفتن الان ما یه تست میزنیم اگه منفی بود که هیچی ولی اگه مثبت بود باید یه سری کار دیگه بکنیم که جواب قطعیش فردا معلوم میشه.ساعت 1:30 زنگ زدم و گفتن جواب منفی.......وای یعنی راحت شدم. خدایا شکرت.

الان گلودردم شروع شده میمرد از روز اول شروع بشه ما اینقد ذهنمون منحرف نشه. همچنان تب و لرز دارم و به زور استامینوفن زنده ام شاید شب بریم دکتر واسه گلوم. کاش واسه فردا بهتر باشم بتونم برم سرکار.امروز هی زنگ پشت زنگ از هرجا که فکرشو بکنین.

۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۵)

خدارو شکر که به سلامت گذشته
از این دکترابا این حدسهای مزخرفشون بدم میاد
:)
خدا رو شکر که منفی بود. مشکوک به چی بودن مگه؟
اهان. پست قبلی رو خوندم. خب خدا رو شکر
پاسخ:
واقعا خداروشکر :)
وااا خدا رو شکر خیالت راحت شد!
پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">