دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

66. بهترم

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

از دیروز بعد از ظهر خیلی بهترم اینقد درد کشیدم تا تموم شدو اصلا نفهمیدم چی بود این تب و لرز.... هیچ دارویی هم نخوردم جز استامینوفن. حالا هرچی بود که خوبم خداروشکر. همسر این چند روزه خیلی خیلی هوامو داشت و بهم کمک داد ظرفا رو میشست غذا رو آماده میکرد. برای من حوله خیس میاورد وقتایی که خیلی تب داشتم و کلا خیلی بهم کمک کرد نمیدونم اگه نبود باید چیکار میکردم.........

فقط امروز ظهر که اومد دنبالم دوباره برزخ بود باز بی اعصابه حتما یکی اعصابشو خورد کرده نمیدونم چی شده. فردا هم قراره مامان و بابا و خواهرشو ببره دکتر اصفهان.

دیروز تونستم برم دوش بگیرم. امروز که خیلی بهتر بودم رفتم آرایشگاه و بعدشم خیلی از کارای خونه رو کردم شاید همسر اعصابش آروم تر بشه.

بیمارستانم خوبه کارام زیاد شده. دوشنبه نبودم فرداش که رفتم دیدم یه دیوار نیست 0_0 اونم یه دیوار رو به حیاط حتما میخوان یه در بذارن بعد تو این سرما یه پلاستیک کشیدن و ولش کردن (نظری ندارمممممممم) همون سه شنبه هنوز خیلی خوب نبودم پیجم کردن اورژانس رفتم . طبق معمول تو بدترین حالت ممکن رفتم اونجا دعوا بود رییس هم به شدت عصبانی و درحال فریاد. فکر کنید من دقیقا کنارش به فاصله نیم متریش وایساده بودم و دستگاهشونو اوکی کردم. بعد دوساعت بعد منو دیده میگه فلان دستگاهمون دیدی؟ 0_0 گفتم آره اومدم درستش کردم.

بعدا نوشت: داشتم مینوشتم همسر اومد امروز صبح که اومدم سرکار دارم ادامشو مینویسم. البته هرچی فکر میکنم دیگه نمیدونم چی بنویسم جز اینکه دیشب همسر برج زهرمار واقعی بود شامم باید میرفتیم خونه مامانش اینا تولد خواهرش بود والا آبرومونو برد. خونه مامان خودشه به من چه :) بعد مادرشوهر بهش میگه چرا پکری هیچی نمیگه به من میگه تو دعواش کردی؟ 0ـ0 گفتم نه والا از ظهر اینجوری بود.

صبح که همسر منو رسوند رفت دنبال مامانش اینا برن اصفهان حالا ظهر باید تنها برم خونه .. خوبه :))))) شاید یه چیزی هم واسه نهارم از بیرون گرفتم.

۹۴/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

خوشحالم که بهتری
عیب نداره مردا گاهی نیاز دارن تنها باشن
مثل ما زن ها که گاهی نیاز داریم پر حرفی کنیم :))
پاسخ:
اره منم کاریش نداشتم خودش خوب شد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">