دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

67. جمعه عالی

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیروز یه جمعه خیلی عالی بود.همسر پنج شنبه مامان و خواهرشو برده بود اصفهان وقتی زنگ زد که رسیدن گفتم امروز تولد خواهرته ها بداخلاق نباشی مثل دیشب گفت چشم حواسم هست . براشم یه فلش کوچولو ناز خریده بود که خیلی احتیاج داشت.

خداروشکر خبری از رفتن ما به خونه مادرشوهر اینا نبود. جمعه با خیال راحت خوابیدم نزدیک 9 پاشدم دیدم واییی همسر صبح زود رفته کله پاچه گرفته و الان رو بخاری داره چشمک میزنه. واقعا دستش دردنکنه نزدیک دوسال بود نخورده بودم خودش همیشه با دوستاش میرفت ولی ایندفعه خیلی حال داد (جای همه دوستان خالی) بعدشم من رفتم لباسای سرکارمو چندتا لباس مشکی همسر و چیزایی که نمیشد بندازی تو ماشین لباسشوئی رو با دست شستم و تو حیاط پهن کردم که یهو بارون گرفت. رخت آویز گذاشتم تو راه پله و لباسارو بردم اونجا.بعد در نهایت تعجب همسر. من گشنم بود و غذا درست کردم که نهار بخورم . خب گشنم بود .... نهارمو خوردم هرچی تلویزیون دوست داشتم دیدم. یه کمم خوابیدم. خلاصه اینقد بهم خوش میگذشت نمیدونستم چیکار کنم. همسر مهربون بود . از مامانش اینا خبری نبود. واسه خودمون خوش بودیم بعد از ظهرم رفتیم خرید اول میوه فروشی بعد یه نگا به فروشگاه کوثر کردیم گفتیم بریم یه دوری بزنیم. خیلی با کلاس اولش حتی از این چرخا برنداشتیم. بعد دیدیم نمیشه همسر یه سبد دستی آورد بازم دیدیم نمیشه رفت چرخ آورد و آخرش 70 تومن خرید کرده بودیم. خوبه اصلا قصد خرید نداشتیم خخخخخخخ رفتیم دور دور و اومدیم خونه. خیلی خوش گذشت.

لباسا همینجوری خیس مونده بودن یکی یکی گذاشتیمشون کنار بخاری هی اینوری و اونوریشون کردیم تا مانتوها خشک شدن. کل سریال معمای شاه من داشتم اوتو میکردم. یعنی شب از خستگی نمیدونم چطور خوابم برد. روز خوبی بودددددددددددد

امروزم خوب بود با بازدید مدیریتی از بخش نوزادان شروع کردیم مسئول بخش نوزادان کلی از کارای من واسه رییس بیمارستان گفت. آخه رئیس بیمارستان دکنر اطفال و میفهمید کامل کارامو. کلی ذوق کردم بعدم همون مسئول نوزادان و سوپروایزر کلی از ابروهای من تعریف کردن... گفتن البته خودتم خوشگلی و من هی ذوق مرگ شدم.

فقط امروز رئیس نیست فردا هم نیست. خب دلم براش تنگ شده خب ...

۹۴/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">