دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

69. اتفاق جدید

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

همسر آزمون آموزش پرورش قبول شده. فعلا چند برابر ظرفیته ولی خب قبول شده. خودش خیلی خوشحاله ولی من نه .. اگه قبول بشه میدونم باید 5 سال شایدم 10 سال اینجا بمونه.شایدم بیشتر. من همیشه یه امیدی ته دلم واسه رفتن از اینجا داشتم اگه قبول بشه دیگه خودمم نمیتونم گول بزنم. از من که گذشت میخوام به بقیه بگم با کسی که شرایط زندگیش مشخص نیست چه اقتصادی. چه محل زندگی چه شغل ازدواج نکنید. ما وقتی ازدواج کردیم هردوتامون دانشجو بودیم. نه محل زندگیمون معلوم بود نه شرایط اقتصادیمون نه حتی شغلامون.تو ذهن خودم رویایی ترین حالت ممکنه تصور کردم و ازدواج کردم.من برعکس بقیه با هیچ خواستگار سنتی نرفتم تو اتاق صحبت کنم نمیدونستم معیارام و شرایطم واسه ازدواج چیه؟ فقط میخواستم با همسر ازدواج کنم یا هیچکس... الان راضیم نمیگم شوهرم بده ولی تنهام غریبم. اینجا یه شهر کوچیکه زندگی برام سخت تر از شهر بزرگ میگذره.نمیدونم اگه با یکی دیگه ازدواج میکردم چی میشد شاید بهتر بود شاید بدتر. نمیدونم فعلا که زندگی منو هرجا میخواد میکشونه.

همسر ولی با عقل کامل منو انتخاب کرده همه چیو سنجیده حتی این نکته که باجناق نداره. الانم همه چی براش ایده آله.  دیشب میگفت تو ناراحت باشی منم خوشحال نیستم گفتم نه تو با من فرق میکنی. گفت نه منم به اندازه تو سختی میکشم گفتم تو دم و دقیقه میری خونه بابات و مامانت... کجا شرایطتت مثل منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ساکت شد. هم اون حق داره هم من. ولی من نباید اعتراض کنم چون خودم خواستم که این زندگیم باشه.

۹۴/۰۸/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

توکل بر خدا
شاید قراره محکم تر بشی. شایدم اصلا کارش درست نشه.
بسپر به خدا
پاسخ:
هر چی خدا بخواد
امروز اولین باره که میخونمت،کدوم شهر بودی قبلا؟ الان کجایی؟ چند سالته؟ عاشق رییستی تو محل کارت؟ بچه نمیخوای؟ چند ساله ازدواج کردی؟ خانواده شوهرت کمک مالی هم میکنن؟
پاسخ:
کجا بودم و کجا هستم بیخیال, عاشق کسی هم نیستم یکی از همکارامو دوست دارم مثل رفیق. دلیل واسه کمک مالی اونا به ما وجود نداره چرا پرسیدی؟
1. تبریک
2. حسّ تون رو درک میکنم
3. پس به همسر آینده من توصیه میکنید که با من ازدواج نکنه، آره؟!!! :دی
4. ان شاءالله که سختی ها و دوری های شما هم تموم میشه (خواهر بزرگه من 8 سال تهران تنها بودن دور از ما و قوم شوهرش)
5. از نظر کاربر "شهره" هم متعجب شدم هم خنده م گرفت! اونجا که گفت: "عاشق رییستی تو محل کارت؟"
پاسخ:
واسه 1 و 2 ممنون.
3. نه شما شرایطتون خیلی معلومه میتونید از اول براش توضیح بدی
خودمم مردم از خنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">