دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

71. رئیس

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

تنها اتفاقی که از امروز یادمه و خیلی خوشحالم برگشتن رئیسه. امروز صبح هنوز دلم تنگ بود براش طبق معمول کارامو میکردم و روزم میگذشت . تو رادیولوژی بودم پیجم کردم اورژانس. یهو به خودم گفتم حتما اومده با کلی خوشحالی بدو بدو رفتم. کلا رادیولوژی روبه رو اورژانسه. منم با سرعت تمام همه کارامو ول کردم و رفتم.فاصله زمانی پیج کردنم تا رسیدنم اونجا چند ثانیه بود :) تا وارد اورژانس شدم دیدم اااااااااااااا رئیس اومده. اینقد خوشحال شدم باورتون نمیشه. اوناهم همه با دهن باز منو نگاه میکردن. میگفتن تو دیگه چطوری ظاهر شدی همین الان داشتیم درموردت حرف میزدیم :)))))))

یه کار خیلی خیلی الکی باهام داشت یعنی الکی پیجم کرده بود یه کم حرف زدیم و بهش گفتم نبودین چند روز ، هی من میومدم میدیدم نیستین. بعد یه کم پرسید من چند روز نبودم بیمارستان چه خبر بود و از این حرفا....:)

کلا روز آرومی بود البته یه چیزای دیگه هم بود که بعد در یک پست رمزدار مینویسم .....

آقا یه چیزی اگه همسر آموزش پرورش قبول بشه باید 1 سال بره تهران کلاس. اونوقت من تو این شهر غریب چیکار کنم؟؟؟؟؟ یعنی کلا تنها باشم؟ خونه مادرشوهر ایناهم نمیرم بمونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خیلی واسه این موضوع نگرانم.

۹۴/۰۸/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۳)

خب باهاش برو تهران
نمیشه؟

پاسخ:
کارمو چیکار کنم؟ برم تهران کجا بمونم؟ به خودش حتما خوابگاه میدن.
بحث کاراته رو که مهندس ای تی میگفت رو باهاش پیش میکشیدی
پاسخ:
روم نشد :(
نظر "اعصاب من" رو دیدم یاد کارانه افتادم:
جالبه که توی بیمارستان هم کارانه میدن! به همه میدن؟ حتی پزشکا؟
نمیشه هم انتقالی بگیرید،یک سالِ همش، زود میگذره، بعدشم میان و میرن...البته مشکل شما مادرشوهره! :)
شوخی کردم، ایشون رو هم مثل مادر خودتون بدونید هرچند بعضی وقتا ی زخم زبونی میزنن :)
پاسخ:
اره کارانه از درآمد بیمارستلنه و پزشکا بیشترین رقما رو دلرن درحد چند میلیون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">