دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

87. میخواممم

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
خیلی وقته دلم هدیه میخواد :( یه هدیه عاشقانه خداروشکر همسر منم اصلا اهل هدیه گرفتن نیست اونم از نوع عاشقانش. بیشتر اقتصادیه. حتی اگه 100 میلیونم پول داشته باشه میره برای مغازش جنس میاره و میگه چک دارم و بی پولم حتی یک هزارمش برای من نمیذاره کنار. امسال نه هدیه تولد گرفتم نه روز زن نه سالگرد ازدواج. سال قبلش هدیه تولد استکان نعلبکی گرفتم :/ سال قبل ترش با پولای عیدیمون برام النگو گرفت چیزی که من ازش متنفرممممممممممممم اون کاملا میدونست. چون عقد بودیم مامانش اینا مجبورش کردن بعد من خیلی ناراحت شدم  و همسر گفت نه این هدیت نیست و سه ماه بعد بهش گفتم سرکارم گذاشتی؟ گفت آره. مونده رو دلم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دیروز تو اینترنت یه چیزی دیدم عاشقش شدم.اینقد دلم میخواست همسر یه همچین چیزی برام بگیره . تو سایت موجود نبود وگرنه خودم واسه خودم میگرفتم.
از این زاویه
واین زاویه
یه چیزی نوشت: ولی عاشقشم و میمیرم براش :)))))))
دوسش دارم
شاید اونم یه چیزیایی رو دلش مونده باشه ولی دوستم داره.
۹۴/۰۹/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">