دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

96.روز برفی

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

آخرین پستمو که نوشتم انگار کوه کنده بودم، انقدر خسته و داغون بودم.همون روز برف شروع شد. من که هرچی حیاطمونو میدیدم خبری نبود، نمیدونم چرا تو حیاط ما برف نمیشینه. شب که همسر اومد گفت به زور از تو برفا ماشین آورده خونه و فردا صبح نمیتونه ماشین دربیاره و باید پیاده برم....

صبح که بیدار شدم گفتم همه چیو درست میکنم و با انرژی پاشدم همسر که خواب بود. حاضر شدم و شالگردنمم برداشتم و رفتم بیرون یهو اینجوری شدم :) چه هواییییی، اصلا سرد نبود. از همه مهمتر چه برفییییییییی اینقدر همه جا سفیده و قشنگ بود که مست میشدی درختا همه رویایی شده بودن. منم عین بچه ها ذوق زده شدم و تصمیم گرفتم بیخیال تاکسی بشم و پیاده برم. وارد خیابون اصلی شدم ذوقم صد برابر شد. پارسال که برف درست و حسابی ندیده بودم امسالم اولین بار بود. یه عالمه هم عکس گرفتم. درواقع کل راه درحال عکس گرفتن بودم. خداروشکر دبستانی ها تعطیل بودن :)

اینم عکس روز برفی

یکی دیگه :)

روزم خوب شروع کردم و واسه اولین بار اتیکتمو زدم و تا ظهر درش نیاوردم و هی واسش ذوق میکردم. وقتی رفته بودم خونمون جا کارتی مامانمو گرفتم :) اون رفت دوباره از کارگزینیشون گرفت.کارهارو تا حد امکان سروسامان دادم. تقصیر خودمه مدت زیادی نبودم دارم دوباره از گیج و منگی درمیام. ولی به یه نتیجه مهم رسیدم کار کردن با مردا خیلی بهتر از زناست. زن ها خیلی حسودن یا بدجنس نمیدونم. چیزی که کم کم داره به من ثابت میشه بامعرفتی مردا و نامردی خانوم هاست. شایدم اشتباه میکنم ولی فعلا از اینکه بیشتر همکارام مردن خوشحالم...

۹۴/۰۹/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم مهندس

نظرات  (۲)

به به 
خداروشکر
لیز که نخوردی تو خیابون :)
خدایی برف خیلی خوبی بود
اتیکتت هم مبارک
بله ما مردها اینیم
البته من پسرم الان
پاسخ:
نه هنوز یخ نزده بودن. ولی الان سرماش رو شده و همه جا یخ بندونه.
ممنون :)
منظور افراد مذکر بود :)
خوش به حالتون، برف :)
عکسا شماره 2 و 3 بودن، 1 کجاست؟!
اتیکت هم مبارک
مگه خودتون جاکارتی نداشتید؟
در مورد کار کردن با مردا یا زنا نظری ندارم چون جای ما فقط مردیم البته بین مردا هم حسودی و نامردی و زیرآب زنی هستا :)
پاسخ:
یک یه عکس دیگه بود اشتباه آپلود کردم
جاکارتی که به من دادن همون روز شکست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">