دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

دلنوشته های روزانه من

اینجا مخصوص حرفهایی است که به هیچکس نمیشه گفت

آخرین مطالب

100. صدتایی شدیم :)

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

صدتایی شدنم مبارکککککککککککککککککک اولین پست سه رقمی. تو تجربه های وبلاگ نویسیم اولین باره موفق شدم(از نظرخودم البته)درسته مثل وبلاگای دیگه هر پستم 40 تا کامنت نداره ولی دوستای خوبی دارم.

اینجا سومین وبلاگ منه. اولیشو وقتی تازه ازدواج کرده بودم ساختم یه شب که از دست زن عموی همسر خیلی ناراحت بودم و دلم شکسته بود و هیچ کس نبود باهاش حرف بزنم.تصمیم گرفتم وبلاگ بسازم و توش بنویسم. تا دوماه قبلش تو خوابگاه زندگی میکردم و دورم پر از دوستایی بود که میشد باهاشون دردل کرد. خانوادمم که پیشم نبودن. منم وبلاگ ساختم ولی اصلا حرفی برای گفتن نداشتم. بیشتر روزا خوب و خالی از اتفاق بود. صبح پا میشدم و تلویزیون نگاه میکردم نهار درست میکردم و 2 همسر میومد نهار میخورد و میرفت تا 9 شب تنها بودم. نه کسی میدیدم نه اتفاقی میوفتاد نه حرفی برای گفتن داشتم شاید ماهی 2 تا پست میذاشتم واسه دل خودم. بلاگفا که خدا بیامرز شد اومد تو بیان یه وب ساختم.ولی خیلی بیخیال بودم هیستوریمو هیچوقت پاک نمیکردم. حتی وبم تو بوک مارکم بود. حس کردم همسر میخونه چند بار یه تیکه هایی ازش شنیدم. درجا حذفش کردم. تا اینکه شدم خانوم مهندس پر از حرف و اتفاق...پر از زندگی :) پر از جوونی و هدف. تشنه پیشرفت. حالا صدمین پستمو مینویسم. خدایا شکرت.

دیروز به زور همسر بلند کردم بریم بیرون چقد میخوابی هوا به این خوبی. رفتیم پارک اول شهرمون اینقد برفا خوشگل بودن اینقد اونجا خوشگل بود. هوا هم عالی یه آفتاب خوب ولی بدون عینک تقریبا کور میشدی اینقد همه جا برف بود.یه دریاچه هم هست که یخ زده بود و چندتا پسره روش راه میرفتن.البته خوب شد رفتیم چون از بعدازظهر دوباره برف شروع شد اونم چه برفی.صبح دوباره نمیشد ماشین بیاری بیرون و من خودم رفتم البته اینقد سرد بود که با تاکسی رفتم. ساعتای 10 که از بیمارستان اومدم بیرون میخواستم برم انبار باد میومد و برفای رو درختا میریختن انگار دوباره داره برف میاد :)

اینم دریاچه یخ زده



۹۴/۰۹/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۱
خانوم مهندس

نظرات  (۷)

ماشاءالله
کاشون و اصفهان رو بخاطرا آلودگی هوا مدرسه ابتدایی رو تعطیلکردند
حالا یه کم اونورترش برف رو ببین
الله اکبر
پاسخ:
از یه کم بیشتر فاصله داریم :)
ما که یخ زدیم
به سلامتی شما هم وارد باشگاه صدتایی ها شدید
من توی بلاگفا تجربه ش رو داشتم که پوکید اونجا:|

خوبی از خودتونه

سرگذشت جالبی داشتید! :)
ان شاءلله که زندگی تون همیشه پر از شادی و موفقیت باشه و به هدف های بزرگتون برسید اگه خیر و صلاحتون درش هست

 خوش بحالتون، چقدر برف:)
مگه کجای اصفهان زندگی میکنید؟! سمت منطقه کوهستانی ش باید باشید
پاسخ:
مرسی ازتون
البته اگه سرگذشت منو از اول بشنوید بیشتر تعجب میکتید, خدا به بعدش رحم کنه
آقا من کم کم دارم همه چیه خودم لو میدم :|
صد تایی شدنت مبارک،خوشبختیتون مستدام
پاسخ:
مرسی عزیزم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ نرگس جوان
منم برف میخوااااااام:(
پاسخ:
باید سرماشم تحمل کنیا, دوشب فقط میلرزم گرم نمیشم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ نرگس جوان
تبرییییک^_^
پاسخ:
فدات
صدمین پستتون مبارک.امیدوارم همه ی پست هات پر از اتفاق های خوب زندگیت باشه.خانوم مهندس من هم دیگه می نویسم.
پاسخ:
مرسی عزیزم پس مبارکه حتما میام وبت
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۹ مادر جان
مبارک باشه، هر چند یخورده دیر شده، ولی انشاالله همینطور بی وقفه ادامه بدی.
پاسخ:
مرسی عزیزمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">